A Ruukki építőipari terméknevei egységesülnek
Az erős Ruukki márkán és a termékek elnevezésein alapuló megújítás célja a termékek marketingjének és értékesítésének egyszerűsítése és támogatása.
A Ruukki Construction egységes termék elnevezést vezet be egész piacán 2008.01.01.-től. Az erős Ruukki márkán és a termékek elnevezésein alapuló megújítás célja a termékek marketingjének és értékesítésének egyszerűsítése és támogatása. Az újítás elő fogja segíteni a termékválaszték kezelését és a termékekhez kapcsolódó belső információáramlást a rendelés-szállítás folyamatban.
Miért újítjuk meg az építkezés termékneveit?
Az építkezés termékskálája a vállalatok megvásárlásának és a termékfejlesztésnek köszönhetően több ezerre nőtt, és a termékneveknek nem volt egységes logikájuk. Az év elején érvénybe lépő termékneveket úgy igyekeztünk megalkotni, hogy a termékskálánk az ügyfeleinknek és a tervezőknek egyértelműbbek és informatívabbak legyenek. Például a profilok neveiben az eddigieknél több információ van a termék alakjáról és méreteiről. Az új nevek lehetővé teszik továbbá az eddigieknél hatékonyabb termékneveink kezelését a termékválasztékunk fejlesztésében.
Mi mindenre hat a nevek átnevezése?
A névharmonizáció érinti az alkalmazottainkat, az ügyfeleinket és az együttműködő partnereinket, például az építészeket. Kihat az egész működési folyamatra, a marketingre, az értékesítésre, az ügyfélszolgálaton keresztül a termelésre, a logisztikára és végül az ügyfélre.