„Az elmúlt két évben elkezdett stratégiai fejlesztéseink kiemelkedő eredményeket hoztak Észak-Amerikában” – mondta Drajkó László, a GRAPHISOFT amerikai piacokon történő értékesítéséért felelős alelnöke. „A fejlesztési tervünk következő területe Közép- és Dél-Amerika, ahol hasonló bővülést és eredményesség-növekedést várunk a következő 24 hónapban. Ennek érdekében vásároltuk meg a mexikói Anzix S.A. 100 százalékos tulajdonát, amely ezentúl a régió értékesítési, szolgáltatási és marketing központjaként fog működni.”
Régión belül a GRAPHISOFT fontos regionális piacainak számító Chile, Peru és Kolumbia jelentős GDP növekedést produkál, amellyel párhuzamosan folyamatosan erősödik az építőipar is. Az épületinformációs modellezés (building information modeling – BIM) penetrációja az egész közép és dél-amerikai subkontinensen belül Mexikóban a legmagasabb. A GRAPHISOFT ezért választotta a spanyol nyelvű közép- és dél-amerikai országokban folytatott tevékenységének központjául az új mexikói leányvállalatot.