30 év után 2018-ban nemcsak nevet, de arculatot is váltott az immáron Paulinyi-Reith & Partnersként működő Mérték Group; többek közt a cég fő tulajdonosai és vezetői, Dr. Paulinyi Gergely és Dr. Reith András építészpáros nevének felvételével. Az új márkanév a Mértékhez tartozó cégeket átláthatóbb struktúra mentén egységesíti, illetve a fokozott személyes felelősségvállaláson túl a nemzetközi célkitűzéseket is jobban érzékelteti.
A MITTE Communications 2018. március 1-e óta látja el a cég brandváltása kapcsán a PR-kommunikációs, social media, tanácsadói, illetve eseti fotós, grafikai feladatokat. 2018. augusztus 1-től viszont az ügynökség felel a marketing vezetésért, illetve teljes körű marketing, grafikai és külső, illetve belső kommunikációs feladatokért. Az együttműködés elsődleges célja, hogy a Paulinyi-Reith & Partners ügyfelei, jelenlegi és jövőbeni munkatársai és a széles szakma is megismerje az új márkanevet, arculatot, illetve a nemzetközi szinten elismert vállalat egyedi munkamódszereit, széleskörű építészeti és tanácsadói szolgáltatásait, illetve kiemelkedő hazai és nemzetközi referenciáit.
A cégcsoport tervezői portfóliójához kapcsolódik az Európa legnagyobb biodómját magában foglaló Pannon Park projekt, a 430 hektáros Dong Ying városfejlesztési beruházás, a több nemzetközi és magyar fenntarthatósági díjat nyert Nordic Light irodaház, Magyarország legnagyobb közlekedési csomópontjában, az Őrmezőn épülő Budapest One irodafejlesztés vagy épp a BREEAM környezettudatos épületminősítés alapján készülő Etele Plaza. Összességében 500 000 m² korszerű irodaterület, 250 000 m² műemléki épület felújításának tervezése országszerte és külföldön, 700 000 m²-nél is több kereskedelmi épület és 71 000 m² edutainment funkcióba sorolható létesítmény tervezése kapcsolódik a nevükhöz.
A Paulinyi-Reith & Partners új MITTE Communications által alkotott szlogenje igazodik a nemzetközi piacra lépés víziójához és a márka környezettudatos szolgáltatói profiljához: Our architecture, your tomorrow.
A brandváltás során a cégcsoport arculata mellett megújultak az online kommunikációs felületek is, melyeken keresztül folyamatosan követhetők lesznek a márkával kapcsolatos aktualitások és az új beruházások tervei is.
forrás: sajtóközlemény