Pályázatok/Magyar

Elindult és új kategóriákkal bővült a VII. Az Év Irodája verseny

2016.09.13. 11:48

Az iroda.hu és az ingatlan.com szervezésében immár hetedik alkalommal kerül megrendezésre az ország legnépszerűbb ingatlanpiaci és belsőépítészeti versenye, Az Év Irodája verseny kilenc kategóriában. A nevezési határidő november 30., a győzteseket pedig 2017. február 2-án a VII. Díjátadó Gálán ismerhetjük meg a Várkert Bazárban.

A sajtóreggelivel egybekötött versenyindító eseményre a Profession.hu irodájában került sor, hiszen a tavalyi versenyen az álláskereső portál érdemelte ki Az Év Irodája díjat, míg a nagyvállalat kategóriában a GE Global Operations&Corporate győzött.

 

 

A különleges sajtóreggeli keretében a résztvevők egy belsőépítészeti túrán vehettek részt a budai Krisztina Palace irodaházban, ahol megismerkedhettek a Profession.hu munkahelyével. Kalmár Zoltán, az iroda.hu alapítója és a verseny ötletgazdája, Varga Balázs, a Profession.hu marketing igazgatója, Dr. Németh Edit, Az Év Irodája kategória felelős zsűritagja, a BME Ergonómia és Pszichológia Tanszékének tanszékvezető-helyettese és Demény Soma, a GE Global Operations&Corporate Közép- és Kelet-Európai HR vezetője beszélgettek a fiatal munkavállalók igényeiről, a munkaadói márkaépítésről, az Y- és Z-generáció térnyeréséről, a trendekről, a dizájnról, a belsőépítészeti kialakítás kulisszatitkairól, és a verseny jelentőségéről.

 

 

A szakemberek egyetértettek abban, hogy egyre nagyobb szerepet kap az irodakörnyezet a munkavállalók választása során, az Y- és Z-generáció fiatal tagjai számára rendkívül fontos a sokszínű és mozgalmas munkahely, ahol az igényeiknek megfelelően számos közösségi, rekreációs és chill out tér áll a rendelkezésükre, így garantálva az otthonos légkört. Az employer branding, vagyis a munkáltatói márkaépítés ennek jegyében a vállalatok HR-stratégiájának fontos pillére, a versenyképesség ugyanis elképzelhetetlen a legjobb szakemberek nélkül, akik azonban az anyagi juttatásokon kívül már az állásinterjú során alaposan megnézik a leendő munkahelyük irodakörnyezetét. Az igényes munkahely szinte a legfontosabb motivációs eszköz a vállalatok számára a toborzás során.

A megfelelő munkakörnyezet egyre fontosabb szerepet tölt be a munkavállalók elköteleződésében és motivációjában, illetve a vállalkozások vonzerejében és munkaadói márkájuk építésében. Ennek legfontosabb oka, hogy napjainkban egyre nagyobb probléma a munkaerőhiány, itt külön kiemelhetjük az IT szektort – ráadásul a kisebb-nagyobb cégek szinte egymástól csábítják el a kvalifikált szakembereket –, ami a vállalkozásokat is komoly versenyre készteti a tehetséges munkaerőért folytatott harcban” – mondta Kalmár Zoltán.

 

 

A hazai ingatlanpiac egyik legjelentősebb rendezvénye 2010-ben indult hódító útjára, a Díjátadó Gálán átadott elismerések pedig ma már presztízsértékkel bírnak, amelyek a legkiválóbb referenciák a győztesek és a helyezettek számára. Az Iparművészeti Múzeumban megrendezett, tavalyi gálán már közel 300 ingatlanpiaci szakember vett részt. A versenyen az alapkategóriák mellett az aktuális piaci trendeknek megfelelően minden évben új kategóriákat is meghirdetnek, így mindig új célcsoportok és piaci szereplők kapcsolódhatnak be a rendezvénybe. Idén a pályázók kilenc kategóriában indulhatnak és a vállalatokon kívül már a hazai közösségi irodák is nevezhetnek a programra.

A verseny eddigi története során igazán jelentős vállalatok nyertek az egyes kategóriákban, így a névadó kategóriában került ki győztesen a  Ringier Kiadó, a Syngenta, az NNG, az Avis Budget Group, a Dentsu Aegis Network Hungary, illetve tavaly a Profession.hu és az GE Global Operations&Corporate. A névsorból is jól látszik, hogy a legkülönbözőbb profilú kis-, közép- és nagyvállalatok is győzhetnek, hiszen az irodatervezés és kialakítás jelentős részben ötlet, tehetség, elkötelezettség és vízió kérdése.

Az idén hetedszerre megrendezett verseny a változásokhoz való alkalmazkodásról szól a hosszú távú értékek megőrzésén keresztül. A versenyen a szakma értékeli és jutalmazza a legjobb irodákat, irodaházakat, zöld ingatlanokat, új fejlesztéseket, üzemeltető cégeket és szakembereket. Nem titkolt célunk a versennyel egy átlátható, tiszta szakmai közeg támogatása, azokat a cégeket szeretnénk kiemelni és jutalmazni, akik tisztességes keretek között kiemelkedőt alkotnak a hazai piacon” – tette hozzá Kalmár Zoltán.

A verseny kategóriái 2016-ban a következők:

  • Az Év Irodája
  • Az Év Coworking Irodája (Új kategória)
  • Az Év Irodaháza Bérlői Díj
  • Az Év Új Ingatlanfejlesztése
  • Az Év Tervezett Projektje
  • Az Év Legzöldebb Projektje
  • Az Év Üzemeltető Cége
  • Az Év Property Management Cége
  • Az Év Ingatlanpiaci Személyisége

Az Év Irodája verseny összes kategóriájában több lépcsőben bíráljuk el a nevezőket. A nevezési időszak után a nyilvános pályázatokat közönségszavazásra bocsájtjuk. Ezután egy független, a kategóriáknak megfelelő szakemberekből álló zsűri értékeli a beérkezett pályázatokat. A végső sorrend a nevezőktől bekért további pályázati anyagok és a személyes bejárások után alakul ki. Az idei zsűri tagjait hamarosan közzéteszik a www.azevirodaja.hu oldalon.

 

 

Kövesd te is a verseny alakulását a közösségi felületeinken és nevezd akár te saját munkahelyed, hogy ti legyetek Az Év Irodája.

www.azevirodaja.hu
Facebook
Instagram
Linkedin
Youtube