Közélet, hírek

Megújult benzinkút megspékelve bisztróval és kisbolttal

2015.05.14. 12:47

A MOL új koncepciójának keretében országszerte 10 töltőállomást és annak üzleteit újítja meg, mostantól a friss szendvicsek mellett a hétköznapi bevásárlás alaptermékei is elérhetők a kutakon. 0/24, vasárnap is.

A ma átadott, frissen átalakított Prielle Kornélia úti töltőállomáson a MOL a vásárlók mindennapi fogyasztási igényeihez teljes mértékben igazodó termékválasztékkal és szolgáltatásokkal bővítette korábbi kínálatát. A kínálat alapján könnyen összeállítható egy vasárnapi ebéd is akár a kútra betérve. 

A MOL Fresh Corner üzletek minőségi termékekkel és kibővült szolgáltatásokkal, kávéval, friss szendvicsekkel, pékáruval és a szupermarketekhez hasonló árú napi fogyasztási cikkekkel várják a vásárlókat. A megújult dizájnnak és kínálatnak köszönhetően a töltőállomáson ezentúl a fogyasztók egy kellemes környezetben intézhetik el vásárlásaikat.

„A MOL a változó piaci kihívásoknak megfelelve, új kiskereskedelmi stratégiájával összhangban megnyitotta az elsőként átalakított töltőállomását. Ahogy a fejlett piacokon lévő versenytársaink, úgy mi is arra törekszünk, hogy a vásárlók számára a kibővült termék- és szolgáltatáskínálattal olyan kiszolgálást nyújtsuk, amelynek köszönhetően ezentúl mi lehetünk a fogyasztók elsőszámú választása” – nyilatkozta Lars Höglund, a MOL-csoport kiskereskedelmi ügyvezető igazgatója.

A következő két hónapban további 9 töltőállomást alakít át a társaság. A vállalat Budapesten a Róna utcai, Fóti úti, Borszéki utcai és Vágány utcai töltőállomásait újítja meg, míg vidéken a diósdi, valamint az M3-as autópálya Rekettyés és Görbeháza pihenőhelyeknél lévő két-két kútjánál találkozhatunk az új koncepció jegyében kialakított Fresh Cornerekkel. Amennyiben sikeres a pilot-project, a közeljövőben a 363 MOL kút egyharmadánál tervezik az átalakítást.

Pethő Zsolt, a  MOL Magyarország Downstream ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a projektet fél évvel ezelőtt indították el. A vásárlói szokások változása és piackutatási adatok alapján alakították ki a jelenlegi választékot és a shop bisztró részének ízvilágát.

A MOL, finomítóinak hatósugarán belül, további akvizíciókat is tervez, hogy növelje részesedését a közép-európai kiskereskedelmi piacon.