„Örömünkre szolgál, hogy Michael Schumachert, egy világszerte ismert, és elismert személyiséget sikerült megnyernünk a Hörmann márkanagykövetének” - mondta el Martin Hörmann, a Hörmann-csoport cégvezetője, majd hozzátette: „Michael Schumacher évek óta képviseli a sikert, az ambíciót, a tapasztalatot, a technika iránti lelkesedést, és a családi értékeket. Ezért tökéletesen illik egy olyan családi kézben levő vállalathoz, mint a Hörmann, amely Európa piacvezetőjévé vált a magas minőségű kapuk, ajtók, tokok és garázskapu-meghajtások területén."
A Hörmann cég évek óta támogatja kereskedelmi partnereit figyelemfelkeltő kommunikációival – többek között szaksajtóban megjelent hirdetések és PR-cikkek révén – erős internetes jelenléte, valamint a nemzeti futballcsapat játékain kihelyezett reklámtáblák segítségével. Egy nemzetközileg ismert márkanagykövet közreműködésével a kereskedői támogatást még szélesebbé kívánják tenni.
„A Hörmann márkanagykövet keresése során rögtön a kezdetektől csak egy nemzetközileg ismert, hiteles, és a cégünk értékeihez illő személy jöhetett szóba – és mindehhez Michael Schumachert találtuk a legmegfelelőbb személynek.” – mondta Martin Hörmann. „Ő megtestesíti mindazt, ami a Hörmannt erőssé teszi: aktivitás, megbízhatóság, folyamatos fejlődés és minőség, kompromisszumok nélkül.”
Schumacher szintén meggyőződéssel beszélt az együttműködésről: „A Hörmann márka számomra a motorsport-karrierem kezdetétől fogva egy fogalom. Már a kerpeni gokart pályánkon lévő ipari szekcionált kapuk is Hörmann gyártmányok voltak, és a termékekkel ma is sok Forma-1-es szakaszon találkozom, mint például a Spa-ban, a Nürburgringen vagy Sanghajban. Mindig is vonzódtam az innovatív és megbízható technikához, amelynél az átgondolt részletek adják a különbséget. A sport során testközelből tapasztalhatom meg, milyen fontos is ez a minőség. A Hörmann márkanagykövet feladatát ellátni izgalmas munka lesz, úgy várom, mint korábban egy Forma-1-es versenyhétvégét.”
(x)