Egy szobrászművész kiállítás-megnyitóján voltam Győrben. Az alkotó aktuális műve egy epoxigyantából készített köztéri szobor volt, amit grafittal tett anyagszerűvé. Ez ihlette a koncepciót. Már láttam magam előtt egy térben ezt az anyagot. Csak ezután néztem meg a tervezendő teret, amely finoman szólva sem tűnt tágasnak. A tulajdonossal történt beszélgetés során viszont kiderült, hogy az üzlet jelenlegi padlója csak egy könnyűszerkezetes födém, és az alatta lévő kávézóval egybenyitva egy 5,0 m belmagasságú tér alakulhat ki. Itt már lehetett alkotni.
Ebben az újonnan kialakult térben a bejáratot az épület íves sarokpontjára raktam. Két 5,0 m magas, íves üveg tolóajtón át jutunk be az üzletbe, amelynek a teljes mennyezetét világító üvegszálakkal fedtük be, így olyan hatást értünk el, mintha az egész hajjal lenne borítva. A falakat rozsdás acél lemezekkel borítottam, amely előtt grafitrudak állnak. Az íves fogadótérben a mennyezetről spirál-vonalban világító rézcsöveket lógattunk le. Ezen spirál középpontjában pedig egy Transformers-szerű, rozsdás acélszobor áll.
A szobor körül kialakított íves térben helyeztük el a várót, gömb alakú, réz borítású fotelekkel. A másik tér mellett a falburkolatba vágott rejtett ajtón át lehet bejutni a kiszolgáló terekbe. A kiszolgáló tereket is takaró, a hosszanti homlokzattal párhuzamos fal mentén helyezkednek el a fejmosók, valamint a szárítóbúrák, a homlokzathoz közel pedig a fodrász munkahelyek. A tér drámai hatásának megtartása végett nem alkalmazhattunk általános világítást a fodrászszékek fölött, ezért egy felnagyított asztali lámpa világítja meg és emeli ki a munkahelyeket.
Ring Miklós