Weeber ellentmondásos szociálislakás-projektjeivel lett ismert, például a nemrég lerombolt hágai "Fekete Madonnával", majd, már a Királyi Építész-szövetség elnökeként publikálta vadon élésként, vadon lakásként fordítható kiáltványát, amelyet - szerinte tévesen - az építészet szociális, integratív funkciói elleni támadásnak tekintettek. Az akkortájt feltámadó populista politikai hullámmal együtt mindez óriási vitákat kavart a gondos közösségi szabályozásairól híres országban.
A SuperDutch című könyv szerzőjeként is ismert építészet-teoretikus Bart Lootsma máig kárhoztatja e gondolatot mondván a dereguláció hatására létrejött családi házas környékek valójában egysíkúbbak, igénytelenebbek, mint az államilag kontrolláltak. Ám ez merő semmiség azon írásaihoz képest, amelyekben a a hamis individualizmus és a jóléti állam politikai gyilkosságokkal kísért szétesése ősbűneként mutatta be a manifesztumot, egyben az örög ügyvédjeként népszerűsítve az Atelier Van Lieshout design- és éptészstúdió műveit, melyek az önellátó életmódot és az újnomadizmust perverz antiutopiaként mutatják be - az est során szál nem marad elvarratlanul.
helyszín: TÉRELTÉRíTÉS MUNKATERÜLET, 1111, BP, Kende u.1
Magyar premier: Árral szemben: Carel Weeber építész öröksége (Dwars: de erfenis van architect Carel Weeber);
Vad élet (Het Wilde Wonen)
vendég: Remy Vlek (NL), a filmek rendezője