Harmadik helyezett a 3. bírálati sorszámú pályamű: CDC Kft.
Felelős tervezők: Kerekes György, Kapitány József
Társtervezők: Pongor László, Rhorer Ádám
Munkatársak: L. Karácsony Sára, Mészáros Judit, Magyar Gergely, Kertész Bence, Benke László, Rákosa Sándor, Korényi Balázs
Egyéb munkatársak: Prakfalvi Endre, Fehérvári Zoltán
A harmadik helyezéshez tartozó díj: 5.000.000.- Ft
Külső városszerkezeti kérdésekkel is foglalkozik és a terület belső szerkezetének kialakítását (funkcióséma, övezeti javaslat, bontandó épületek meghatározása, kiürítési útvonalak, megközelítés-kiürítés, parkolás) ezen adottságoknak precíz figyelembevételével tervezi meg.
A teljes tervezési területet észak-déli irányban funkciók szerint sávosan osztja fel az adódó és hangsúlyozott nyugat-keleti tengely (Istvánmezei út – Puskás Ferenc Stadion – Dromosz – Papp László Budapest Sportaréna) mentén, amelyen teresedéseket hoz létre. A stadion szintbeni körüljárhatóságát és a Dromosz megtartását javasolja. A nyugati területrészek létrehozásánál és feltárásánál felhasználja a részben meglévő és a korábban lezárt, természetes meglévő utcák hálózatát.
Minden, területen belüli forgalma (személyforgalom, gépkocsi forgalom, autóbusz forgalom) tiszta, keresztezésmentes és a lökésszerű forgalom maximális terítését a terület egyenletes töltését-ürítését, a környező forgalmi adottságok, a gazdaságos üzemeltethetőség igényeit szolgálja (Volán pályaudvar – Buszparkoló – M1 metro – Papp László Budapest Sportaréna gyalogos deck – Stefánia út – Dózsa György út – Istvánmezei út, Cházár András u., Szabó József u. átvezetései, Népstadion és Szabó József köz megnyitása).
A javasolt szabályozási megoldásai részletesek, alaposak, megfontoltak és egyértelműek: a beépítésben alkalmazkodik a meglévő állapothoz (Istvánmezei út – Thököly út környezete) övezet módosítást javasol, amelyet a Szabó József köz és Népstadion köz térségében nem zár le konzekvensen.
A nyugat-keleti tengely mentén lévő kiteresedése – így a stadion felvezetése – csak forgalomtechnikailag teljes értékű, a csuklópont térfalai, különösen az új jégcsarnok felől szűkösek, amelyet nem old meg a csuklópontban lévő sportegészségügyi központ és a Dózsa György út.
A Dromosz és környezete építészeti-városképi kezelése a Stefánia út menti beépítések kialakítása a terv erőssége.
A stadion építészeti kialakítása városképi hangsúlyának viszonylagos aláértékelése – a tökéletes forgalmi rendszer mellett is – a terv gyenge pontja.
A terv szabályozási-területfelhasználási tekintetben – különösen a nagy forgalmú és lökésszerű terhelés, az egyidejűség tényezői, az üzemeltetés gazdaságossága sportfunkciók terítése és sorolása, a beépítések, zöldterületek illeszkedése és harmonikus egyensúlya tekintetében a legtöbb tovább fejleszthető és jó gondolatot tartalmazza mind a tervezési területen belül, mind a környezeti kapcsolatok területét illetően.
A terület öt beépítési egységre bontása alapvetően jó megközelítés és szintén jó megoldás a négy fő feltárási irány. A véglegesen kialakult elképzelésben azonban a 2-es területi zónára és a 4-es területi zónára vonatkozó beépítési koncepciók nem azonosak a pályázó által javasoltakkal.
Az edzőpályák a Puskás Ferenc Stadionon túli telepítési javaslatát a Bíráló Bizottság nem tartja megfelelőnek, azt koncentráltabban a Puskás Ferenc Stadion és a Papp László Budapest Sportaréna között célszerűbb kialakítani. A lakóövezetbe beékelődő sportpálya nehezíti a terület hasznosítási lehetőségét és idegen a lakóépületes beépítéstől.
A tervezett új jégcsarnok helye beszűkíti a Thököly úti fő gyalogos tengely felől a Puskás Ferenc Stadion megközelítését.
A pavilonszerűen elszórt új épületek a jelenlegiek lebontásával újra teremti a mostani állapotot és szűkké teszi a Puskás Ferenc Stadion mögötti területet.
A Dózsa György út felőli térfal beépítési kezdeménye elfogadható, de nem elég karakteres.
A Puskás Ferenc Stadion kétirányú kinyitása a Dózsa György út és a Stefánia út irányába kedvező, de a Stefánia út felőli szálloda és konferencia központ területileg alulméretezett.