Az esemény hagyományosan egy vezérgondolatra építve, de feltétlenül egy egységes, tematikus megközelítésben igyekszik a szakma gyakorlói számára a legújabb műszaki fejlesztéseket, eredményeket bemutatni, így ebben az évben is egy kiemelt témakörre fog épülni: idén az emberi tényező, az életérzés lesz a középpontban. A tematikát a rendezvény mottója is tükrözi: „Életérzés a tetőtérben, élhető lakóterek a tető alatt”.
Az építőipar iránt érdeklődők a konferencia színvonalas szakmai előadásait négy helyszínen hallgathatják majd meg: május 7-én Győr, május 14-én Pécs, május 21-én Debrecen, június 2-án pedig Budapest ad otthont a tavaszi rendezvénynek. A konferencia kulcselőadása átfogó kérdésekkel foglalkozik – kitekintést nyújt majd a magyar házépítési szokásokhoz kapcsolódó kulturális és szociális felvetésekre.
Hogyan változik a fizetőképes kereslet és ízlés függvényében a lakóházak stílusa? Milyen irányzatok divatosak a mai Magyarországon? Minden felmerülő kérdésre választ kapnak majd a látogatók, a kapcsolódó szakmai előadások pedig az elhangzott felvetéseket járják körül. A szervezők, az Alukönigstahl, a BACHL, a Rheinzink, a ROTO, a TONDACH és a Weishaupt olyan előadásokkal jelentkeznek majd, amelyek bizton számíthatnak a hallgatóság érdeklődésére; a bevezető előadásra pedig a meghívott vendég a nemzetközileg is elismert szakember, dr. Hann Endre lesz, az egyik legismertebb hazai piackutató cég, a Medián ügyvezető igazgatója. Az előadások mellett az érdeklődők vizuális élményekben sem fognak szűkölködni: a rendezvényt a MÉSZ (Magyar Építőművészek Szövetsége) jóvoltából ugyanis magas színvonalú kiállítás kíséri, ahol társkiállítóként többek között a Dirickx, a Schiedel és a Fischer lesz jelen.
Az idei évben első alkalommal megszervezésre kerül a TETŐAkadémia junior program, amely az egyetemi diákság számára kínál lehetőséget a konferenciához való kapcsolódásra.
„Méltán büszkeséggel tölt el bennünket, hogy idén is részt vehetünk egy ilyen egyedülálló szakmai fórum, mint a TETŐAkadémia megszervezésében. Külön öröm, hogy majd a kezdetektől fogva részesei lehetünk ennek az eseménysorozatnak, és fontosnak tartjuk, hogy ezúttal is hozzájárulhatunk a rendezvényhez Komfort tetőfokon című szakmai előadásunkkal – alig várjuk, hogy elinduljon ez az idei izgalmas roadshow” – fogalmazott Banó Veronika, az Alukönigstahl Kft. marketing vezetője.
forrás: ALUKÖNIGSTAHL sajtóközlemény