Rekordszámú nevezés érkezett az idei Az Év Irodája versenyre hiszen a tavalyi 84 nevezés helyett összesen 136 pályázatot publikáltak. A névadó kategóriában különösen nagy versenyre lehet számítani, ugyanis összesen 64 irodát neveztek be, amelyek a legkülönbözőbb tevékenységet végző cégeket képviselik vidéken és Budapesten. Az Év Irodája versenyen már természetes, hogy mindenki versenyképes munkahelyet akar teremteni az alkalmazottainak, idén pedig előtérbe került a well-being és a munkáltatói márkaépítés. Egyre fontosabbá válik, hogy a munkatársak otthonosan érezzék magukat az irodai környezetben, hiszen jó hangulatban a munka is eredményesebb lesz, az elégedett munkavállaló pedig jó hatással van a cég hírnevére is. Ez kölcsönösen pozitív folyamat a vállalatnak és a dolgozóknak egyaránt. Mindemellett idén is nagy szerepe van az irodadizájnnak, az egyedi megjelenésnek és a praktikus megoldásoknak. A belsőépítészek és a tervezők most is kitettek magukért, a képeket végignézve káprázatos irodabelsőkkel és különleges arculatokkal találkozhatunk.
“A versenyen minden évben kitapinthatók az aktuális trendek, amelyek meghatározzák és alakítják a piacot. Idén a well-being és a munkáltatói márkaépítés a meghatározó stratégiai elemek az irodakialakítás során, szinte minden e kulcstényezők körül forog.” – mondta Kalmár Zoltán, Az Év Irodája verseny alapítója.
December 13-ával elindult a közönségszavazás, hiszen a verseny összes kategóriájában több lépcsőben bírálják el a nevezőket. A közönségszavazás után egy független, a kategóriáknak megfelelő szakemberekből álló zsűri értékeli a beérkezett pályázatokat. A végső sorrend a nevezőktől bekért további pályázati anyagok és a személyes bejárások után alakul ki. A verseny fénypontja pedig a Várkert Bazárban 2017. február 2-án megrendezésre kerülő VII. Díjátadó Gála lesz. De addig is, szavazásra fel!
Az idei pályázókat a verseny weboldalán lehet megtekinteni és ott tudja mindenki leadni voksát kedvenc irodájára egészen 2017. január 16-ig.
A verseny kategóriái 2016-ban:
Zsűritagok:
forrás: sajtóközlemény