Helyek/Köztér

Újraindul a „Megszépül A Városom” szavazás

2016.08.22. 12:00

A „MegszépülAVárosom” program szervezői bejelentették, hogy 2016. augusztus nyolcadikán újraindították a szavazást, hogy egy újabb város vagy budapesti kerület kaphasson esélyt közterülete megszépülésére.  A városokra a projekt honlapján, a oldalon lehet leadni a szavazatokat 2016. augusztus 8. - december 15. között.

2013. szeptember 13-án egyedülálló kezdeményezés indult hét építőipari cég részvételével. Az ÉpítkezemFelújítok építőipari kezdeményezés képviselői: a Mapei, a RAVAK, a Roll-Lux, az ELKO EP HUNGARY, a Bramac az enHome és az Allianz Hungária Biztosító a Kereskedelmi Marketing Trendek Kft. közreműködésével életre hívta a MegSzépülAVárosom Programot, melynek célja egy vidéki város vagy budapesti kerület közterületének rehabilitációja, mely az ott lakó közösség életminőségét javítja.

A Program harmadik hullámának közönségszavazásán, amely 2016 év elején zajlott 25.774 ember szavazott, összesen 80.782 szavazatot leadva. A program elindulása óta most először egy budapesti kerület közterülete szépülhetett meg. Rákosmente győzelmét a 34 536 beérkezett szavazatnak köszönhette, amely a szavazatok közel 43%-át adta. Így a XVIII. került egy fitneszparkkal lett gazdagabb a program jóvoltából.

„A projektben résztvevő vállalatok évek óta jelen vannak a hazai piacon, saját szegmensükben nem egy piacvezető is. A „MegszépülAVárosom” pályázat a társadalmi felelősségvállalás jegyében született meg, a cégek vallják, hogy környezetünkért, lakóterünk állapotáért mindannyian felelősséggel tartozunk! A program keretein belül eddig három közterületet tudtunk megszépíteni. A most átadott terület is megvalósítja mindezt a gondolatiságot, így a XVIII. kerület lakói egy igazi közösségi térrel gazdagodtak” – fűzte hozzá Jagodics Rita, a Kereskedelmi Marketing Trendek Kft. ügyvezető igazgatója, a projekt kitalálója és koordinátora.
A programról bővebb információ a http://megszepulavarosom.hu/ vagy a projekt Facebook oldalán található.

forrás: Twist Communication