2013. szeptember 13-án egyedülálló kezdeményezés indult hét építőipari cég részvételével. Az ÉpítkezemFelújítok építőipari kezdeményezés képviselői: a Mapei, a RAVAK, a Roll-Lux, az ELKO EP HUNGARY, a Bramac az enHome és az Allianz Hungária Biztosító a Kereskedelmi Marketing Trendek Kft. közreműködésével életre hívta a MegSzépülAVárosom Programot, melynek célja egy vidéki város vagy budapesti kerület közterületének rehabilitációja, mely az ott lakó közösség életminőségét javítja.
A Program harmadik hullámának közönségszavazásán, amely 2016 év elején zajlott 25.774 ember szavazott, összesen 80.782 szavazatot leadva. A program elindulása óta most először egy budapesti kerület közterülete szépülhetett meg. Rákosmente győzelmét a 34 536 beérkezett szavazatnak köszönhette, amely a szavazatok közel 43%-át adta. Így a XVIII. került egy fitneszparkkal lett gazdagabb a program jóvoltából.
„A projektben résztvevő vállalatok évek óta jelen vannak a hazai piacon, saját szegmensükben nem egy piacvezető is. A „MegszépülAVárosom” pályázat a társadalmi felelősségvállalás jegyében született meg, a cégek vallják, hogy környezetünkért, lakóterünk állapotáért mindannyian felelősséggel tartozunk! A program keretein belül eddig három közterületet tudtunk megszépíteni. A most átadott terület is megvalósítja mindezt a gondolatiságot, így a XVIII. kerület lakói egy igazi közösségi térrel gazdagodtak” – fűzte hozzá Jagodics Rita, a Kereskedelmi Marketing Trendek Kft. ügyvezető igazgatója, a projekt kitalálója és koordinátora.
A programról bővebb információ a http://megszepulavarosom.hu/ vagy a projekt Facebook oldalán található.
forrás: Twist Communication