Pályázatok/Magyar

Mediadesign 2016: a médiatermékek dizájnversenye

2016.08.08. 08:35

Indul a nevezés [határidő szeptember 16.] a Kreatív által szervezett Mediadesign 2016 versenyre. Cél Magyarország legszebben megtervezett és kivitelezett médiatermékének díjazása. 

Cél:

megtalálni és díjazni a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon, valamint felhívni a figyelmet arra, hogy a média világában mennyire fontos szerepe van a felületek vizuális összképének.


Pályázhatnak:

médiacégek saját felületeikkel, ügynökségek, grafikusok az általuk tervezett munkákkal vagy márkák, intézmények saját kiadványaikkal, alkalmazásaikkal, weboldalaikkal és tartalomalapú marketingmegoldásaikkal. Idén feltörekvő tehetségek munkáit is várják, nevezhetnek diákok, hallgatók egyénileg vagy csoportosan.


Nevezési feltételek:

2015. szeptember 25. és 2016. szeptember 16. között létrejött vagy aktív weboldalakkal és alkalmazásokkal, ebben az időszakban futó tévéműsorokkal, illetve az ekkor megjelent printanyagokkal lehet nevezni.


Kategóriák:

A. Médiatermékek dizájnja

  1. Web
  2. Mobilfelületek
  3. Televízió
  4. Printanyagok
  5. Média-portfólió

B. Tartalomalapú marketingmegoldások/ termékelhelyezés

  1. Web
  2. Mobil
  3. Televízió
  4. Print


Zsűri:

A zsűri elnöke: Pálfi György, MOME, tervezőgrafika tanszék

További zsűritagok:
Bokros György, Gawker Media,designer, 
Gryllus Ábris, VS.hu, art director 
Haberland Attila, Artificial Group, head of creative
Hai Anh Le, Möbius Mobile Marketing, kreatív igazgató
Karányi Dani, reklámszakember, zeneszerző
Krémer Julianna, Professional Publishing Hungary, művészeti vezető
Román Balázs, Kreatív, főszerkesztő
Tinnyei István, HVG, fejlesztési vezető

 

Nevezési díj: 24 000 ft + áfa / nevezés
Média-portfólió: 29 000 ft + áfa / nevezés
Diák: 3 900 ft (bruttó) / nevezés (releváns, szakirányú hallgatói jogviszonyigazolással)

További információ: mediadesign.kreativ.hu