Udvaros ház:
Képzelj el egy házat, amely önmagába fordul, ezzel udvart hozva létre. Nem L-alakban, nem U-alakban, hanem spirálisan. A bejárat a spirál közepénél van. A befelé vezető út egyben a kifelé vezető is. Minden helyiséget kétszer érintünk: először homlokzatként, majd aztán belső térként.
Építészeti állítás: A ház a benne mozgó ember által hozza létre saját középpontját. A spirálisan magába ívelődő ház az épületben való tájékozódás megjelenítője is egyben. Mire valaki eléri a ház bejáratát, már ismeri a ház összes belső terét. Az udvar nem üresség, nem a ház hiánya többé, hanem kiegészítője. Ami kívülről egy adott irányban megszemlélhető, az belülről visszafele átélhető tér.
Udvaros ház:
Képzelj el egy házat, amely önmagába fordul, ezzel udvart hozva létre. Nem L-alakban, nem U-alakban, hanem spirálisan. A bejárat a spirál közepénél van. A befelé vezető út egyben a kifelé vezető is. Minden helyiséget kétszer érintünk: először homlokzatként, majd aztán belső térként.
Építészeti állítás: A ház a benne mozgó ember által hozza létre saját középpontját. A spirálisan magába ívelődő ház az épületben való tájékozódás megjelenítője is egyben. Mire valaki eléri a ház bejáratát, már ismeri a ház összes belső terét. Az udvar nem üresség, nem a ház hiánya többé, hanem kiegészítője. Ami kívülről egy adott irányban megszemlélhető, az belülről visszafele átélhető tér.
Udvaros ház:
Képzelj el egy házat, amely önmagába fordul, ezzel udvart hozva létre. Nem L-alakban, nem U-alakban, hanem spirálisan. A bejárat a spirál közepénél van. A befelé vezető út egyben a kifelé vezető is. Minden helyiséget kétszer érintünk: először homlokzatként, majd aztán belső térként.
Építészeti állítás: A ház a benne mozgó ember által hozza létre saját középpontját. A spirálisan magába ívelődő ház az épületben való tájékozódás megjelenítője is egyben. Mire valaki eléri a ház bejáratát, már ismeri a ház összes belső terét. Az udvar nem üresség, nem a ház hiánya többé, hanem kiegészítője. Ami kívülről egy adott irányban megszemlélhető, az belülről visszafele átélhető tér.
Udvaros ház:
Képzelj el egy házat, amely önmagába fordul, ezzel udvart hozva létre. Nem L-alakban, nem U-alakban, hanem spirálisan. A bejárat a spirál közepénél van. A befelé vezető út egyben a kifelé vezető is. Minden helyiséget kétszer érintünk: először homlokzatként, majd aztán belső térként.
Építészeti állítás: A ház a benne mozgó ember által hozza létre saját középpontját. A spirálisan magába ívelődő ház az épületben való tájékozódás megjelenítője is egyben. Mire valaki eléri a ház bejáratát, már ismeri a ház összes belső terét. Az udvar nem üresség, nem a ház hiánya többé, hanem kiegészítője. Ami kívülről egy adott irányban megszemlélhető, az belülről visszafele átélhető tér.
Udvaros ház:
Képzelj el egy házat, amely önmagába fordul, ezzel udvart hozva létre. Nem L-alakban, nem U-alakban, hanem spirálisan. A bejárat a spirál közepénél van. A befelé vezető út egyben a kifelé vezető is. Minden helyiséget kétszer érintünk: először homlokzatként, majd aztán belső térként.
Építészeti állítás: A ház a benne mozgó ember által hozza létre saját középpontját. A spirálisan magába ívelődő ház az épületben való tájékozódás megjelenítője is egyben. Mire valaki eléri a ház bejáratát, már ismeri a ház összes belső terét. Az udvar nem üresség, nem a ház hiánya többé, hanem kiegészítője. Ami kívülről egy adott irányban megszemlélhető, az belülről visszafele átélhető tér.
Udvaros ház:
Képzelj el egy házat, amely önmagába fordul, ezzel udvart hozva létre. Nem L-alakban, nem U-alakban, hanem spirálisan. A bejárat a spirál közepénél van. A befelé vezető út egyben a kifelé vezető is. Minden helyiséget kétszer érintünk: először homlokzatként, majd aztán belső térként.
Építészeti állítás: A ház a benne mozgó ember által hozza létre saját középpontját. A spirálisan magába ívelődő ház az épületben való tájékozódás megjelenítője is egyben. Mire valaki eléri a ház bejáratát, már ismeri a ház összes belső terét. Az udvar nem üresség, nem a ház hiánya többé, hanem kiegészítője. Ami kívülről egy adott irányban megszemlélhető, az belülről visszafele átélhető tér.
Udvaros ház:
Képzelj el egy házat, amely önmagába fordul, ezzel udvart hozva létre. Nem L-alakban, nem U-alakban, hanem spirálisan. A bejárat a spirál közepénél van. A befelé vezető út egyben a kifelé vezető is. Minden helyiséget kétszer érintünk: először homlokzatként, majd aztán belső térként.
Építészeti állítás: A ház a benne mozgó ember által hozza létre saját középpontját. A spirálisan magába ívelődő ház az épületben való tájékozódás megjelenítője is egyben. Mire valaki eléri a ház bejáratát, már ismeri a ház összes belső terét. Az udvar nem üresség, nem a ház hiánya többé, hanem kiegészítője. Ami kívülről egy adott irányban megszemlélhető, az belülről visszafele átélhető tér.
Udvaros ház:
Képzelj el egy házat, amely önmagába fordul, ezzel udvart hozva létre. Nem L-alakban, nem U-alakban, hanem spirálisan. A bejárat a spirál közepénél van. A befelé vezető út egyben a kifelé vezető is. Minden helyiséget kétszer érintünk: először homlokzatként, majd aztán belső térként.
Építészeti állítás: A ház a benne mozgó ember által hozza létre saját középpontját. A spirálisan magába ívelődő ház az épületben való tájékozódás megjelenítője is egyben. Mire valaki eléri a ház bejáratát, már ismeri a ház összes belső terét. Az udvar nem üresség, nem a ház hiánya többé, hanem kiegészítője. Ami kívülről egy adott irányban megszemlélhető, az belülről visszafele átélhető tér.
Cikcakk ház:
Képzelj el egy házat, amelynek a tervezője szerelembe esett a cikcakkos formával. Alaprajz, metszet, homlokzat, csomópontok – minden törik és ismétlődik. A ház tömegek halmazának tűnik, pedig valójában csak egyetlen cikcakkos vonal, amely addig törik körben, míg körbe nem ér.
Építészeti állítás: Egyetlen gesztust is lehet építészetté nagyítani. A cikcakk mindent struktúrába rendez: a kád élét éppúgy, mint a födém találkozását az ablakkerettel. Ami összetettnek tűnik, az csupán egyetlen mozdulat, megsokszorozva. A ritmus térré válik.
Cikcakk ház:
Képzelj el egy házat, amelynek a tervezője szerelembe esett a cikcakkos formával. Alaprajz, metszet, homlokzat, csomópontok – minden törik és ismétlődik. A ház tömegek halmazának tűnik, pedig valójában csak egyetlen cikcakkos vonal, amely addig törik körben, míg körbe nem ér.
Építészeti állítás: Egyetlen gesztust is lehet építészetté nagyítani. A cikcakk mindent struktúrába rendez: a kád élét éppúgy, mint a födém találkozását az ablakkerettel. Ami összetettnek tűnik, az csupán egyetlen mozdulat, megsokszorozva. A ritmus térré válik.
Cikcakk ház:
Képzelj el egy házat, amelynek a tervezője szerelembe esett a cikcakkos formával. Alaprajz, metszet, homlokzat, csomópontok – minden törik és ismétlődik. A ház tömegek halmazának tűnik, pedig valójában csak egyetlen cikcakkos vonal, amely addig törik körben, míg körbe nem ér.
Építészeti állítás: Egyetlen gesztust is lehet építészetté nagyítani. A cikcakk mindent struktúrába rendez: a kád élét éppúgy, mint a födém találkozását az ablakkerettel. Ami összetettnek tűnik, az csupán egyetlen mozdulat, megsokszorozva. A ritmus térré válik.
Cikcakk ház:
Képzelj el egy házat, amelynek a tervezője szerelembe esett a cikcakkos formával. Alaprajz, metszet, homlokzat, csomópontok – minden törik és ismétlődik. A ház tömegek halmazának tűnik, pedig valójában csak egyetlen cikcakkos vonal, amely addig törik körben, míg körbe nem ér.
Építészeti állítás: Egyetlen gesztust is lehet építészetté nagyítani. A cikcakk mindent struktúrába rendez: a kád élét éppúgy, mint a födém találkozását az ablakkerettel. Ami összetettnek tűnik, az csupán egyetlen mozdulat, megsokszorozva. A ritmus térré válik.
Cikcakk ház:
Képzelj el egy házat, amelynek a tervezője szerelembe esett a cikcakkos formával. Alaprajz, metszet, homlokzat, csomópontok – minden törik és ismétlődik. A ház tömegek halmazának tűnik, pedig valójában csak egyetlen cikcakkos vonal, amely addig törik körben, míg körbe nem ér.
Építészeti állítás: Egyetlen gesztust is lehet építészetté nagyítani. A cikcakk mindent struktúrába rendez: a kád élét éppúgy, mint a födém találkozását az ablakkerettel. Ami összetettnek tűnik, az csupán egyetlen mozdulat, megsokszorozva. A ritmus térré válik.
Cikcakk ház:
Képzelj el egy házat, amelynek a tervezője szerelembe esett a cikcakkos formával. Alaprajz, metszet, homlokzat, csomópontok – minden törik és ismétlődik. A ház tömegek halmazának tűnik, pedig valójában csak egyetlen cikcakkos vonal, amely addig törik körben, míg körbe nem ér.
Építészeti állítás: Egyetlen gesztust is lehet építészetté nagyítani. A cikcakk mindent struktúrába rendez: a kád élét éppúgy, mint a födém találkozását az ablakkerettel. Ami összetettnek tűnik, az csupán egyetlen mozdulat, megsokszorozva. A ritmus térré válik.
Cikcakk ház:
Képzelj el egy házat, amelynek a tervezője szerelembe esett a cikcakkos formával. Alaprajz, metszet, homlokzat, csomópontok – minden törik és ismétlődik. A ház tömegek halmazának tűnik, pedig valójában csak egyetlen cikcakkos vonal, amely addig törik körben, míg körbe nem ér.
Építészeti állítás: Egyetlen gesztust is lehet építészetté nagyítani. A cikcakk mindent struktúrába rendez: a kád élét éppúgy, mint a födém találkozását az ablakkerettel. Ami összetettnek tűnik, az csupán egyetlen mozdulat, megsokszorozva. A ritmus térré válik.
Cikcakk ház:
Képzelj el egy házat, amelynek a tervezője szerelembe esett a cikcakkos formával. Alaprajz, metszet, homlokzat, csomópontok – minden törik és ismétlődik. A ház tömegek halmazának tűnik, pedig valójában csak egyetlen cikcakkos vonal, amely addig törik körben, míg körbe nem ér.
Építészeti állítás: Egyetlen gesztust is lehet építészetté nagyítani. A cikcakk mindent struktúrába rendez: a kád élét éppúgy, mint a födém találkozását az ablakkerettel. Ami összetettnek tűnik, az csupán egyetlen mozdulat, megsokszorozva. A ritmus térré válik.
Cikcakk ház:
Képzelj el egy házat, amelynek a tervezője szerelembe esett a cikcakkos formával. Alaprajz, metszet, homlokzat, csomópontok – minden törik és ismétlődik. A ház tömegek halmazának tűnik, pedig valójában csak egyetlen cikcakkos vonal, amely addig törik körben, míg körbe nem ér.
Építészeti állítás: Egyetlen gesztust is lehet építészetté nagyítani. A cikcakk mindent struktúrába rendez: a kád élét éppúgy, mint a födém találkozását az ablakkerettel. Ami összetettnek tűnik, az csupán egyetlen mozdulat, megsokszorozva. A ritmus térré válik.
Cikcakk ház:
Képzelj el egy házat, amelynek a tervezője szerelembe esett a cikcakkos formával. Alaprajz, metszet, homlokzat, csomópontok – minden törik és ismétlődik. A ház tömegek halmazának tűnik, pedig valójában csak egyetlen cikcakkos vonal, amely addig törik körben, míg körbe nem ér.
Építészeti állítás: Egyetlen gesztust is lehet építészetté nagyítani. A cikcakk mindent struktúrába rendez: a kád élét éppúgy, mint a födém találkozását az ablakkerettel. Ami összetettnek tűnik, az csupán egyetlen mozdulat, megsokszorozva. A ritmus térré válik.
Festett klasszicista ház:
Képzelj el egy házat, amely kisimítja a klasszicizmust kubizmussá. Nincsenek párkányok, nincsenek oszlopok – csak szimmetria, centralitás és festett felületek. A homlokzat válik kétdimenziós kompozícióvá. Belül is folytatódjanak ugyanazok a szabályok: a síkok ecsetvonásszerűen osztják fel a teret, a bútorok pedig geometrikus rendben helyezkednek el. Ez nem újraélesztés, hanem redukció – klasszicizmus térfogat nélkül.
Építészeti állítás: Egy stílus megfesthető, az építészeti arányok örökérvényűek. A klasszicizmus nyelvtana utánozható a klasszicizmustól eltérő eszközökkel is, a díszítés megfosztható a plasztikusságtól. A homlokzat lehet épületméretű festmény. A ház nem csak hordozhatja a formát, hanem viselheti, mint egy jelmezt.
Festett klasszicista ház:
Képzelj el egy házat, amely kisimítja a klasszicizmust kubizmussá. Nincsenek párkányok, nincsenek oszlopok – csak szimmetria, centralitás és festett felületek. A homlokzat válik kétdimenziós kompozícióvá. Belül is folytatódjanak ugyanazok a szabályok: a síkok ecsetvonásszerűen osztják fel a teret, a bútorok pedig geometrikus rendben helyezkednek el. Ez nem újraélesztés, hanem redukció – klasszicizmus térfogat nélkül.
Építészeti állítás: Egy stílus megfesthető, az építészeti arányok örökérvényűek. A klasszicizmus nyelvtana utánozható a klasszicizmustól eltérő eszközökkel is, a díszítés megfosztható a plasztikusságtól. A homlokzat lehet épületméretű festmény. A ház nem csak hordozhatja a formát, hanem viselheti, mint egy jelmezt.
Festett klasszicista ház:
Képzelj el egy házat, amely kisimítja a klasszicizmust kubizmussá. Nincsenek párkányok, nincsenek oszlopok – csak szimmetria, centralitás és festett felületek. A homlokzat válik kétdimenziós kompozícióvá. Belül is folytatódjanak ugyanazok a szabályok: a síkok ecsetvonásszerűen osztják fel a teret, a bútorok pedig geometrikus rendben helyezkednek el. Ez nem újraélesztés, hanem redukció – klasszicizmus térfogat nélkül.
Építészeti állítás: Egy stílus megfesthető, az építészeti arányok örökérvényűek. A klasszicizmus nyelvtana utánozható a klasszicizmustól eltérő eszközökkel is, a díszítés megfosztható a plasztikusságtól. A homlokzat lehet épületméretű festmény. A ház nem csak hordozhatja a formát, hanem viselheti, mint egy jelmezt.
Festett klasszicista ház:
Képzelj el egy házat, amely kisimítja a klasszicizmust kubizmussá. Nincsenek párkányok, nincsenek oszlopok – csak szimmetria, centralitás és festett felületek. A homlokzat válik kétdimenziós kompozícióvá. Belül is folytatódjanak ugyanazok a szabályok: a síkok ecsetvonásszerűen osztják fel a teret, a bútorok pedig geometrikus rendben helyezkednek el. Ez nem újraélesztés, hanem redukció – klasszicizmus térfogat nélkül.
Építészeti állítás: Egy stílus megfesthető, az építészeti arányok örökérvényűek. A klasszicizmus nyelvtana utánozható a klasszicizmustól eltérő eszközökkel is, a díszítés megfosztható a plasztikusságtól. A homlokzat lehet épületméretű festmény. A ház nem csak hordozhatja a formát, hanem viselheti, mint egy jelmezt.
Festett klasszicista ház:
Képzelj el egy házat, amely kisimítja a klasszicizmust kubizmussá. Nincsenek párkányok, nincsenek oszlopok – csak szimmetria, centralitás és festett felületek. A homlokzat válik kétdimenziós kompozícióvá. Belül is folytatódjanak ugyanazok a szabályok: a síkok ecsetvonásszerűen osztják fel a teret, a bútorok pedig geometrikus rendben helyezkednek el. Ez nem újraélesztés, hanem redukció – klasszicizmus térfogat nélkül.
Építészeti állítás: Egy stílus megfesthető, az építészeti arányok örökérvényűek. A klasszicizmus nyelvtana utánozható a klasszicizmustól eltérő eszközökkel is, a díszítés megfosztható a plasztikusságtól. A homlokzat lehet épületméretű festmény. A ház nem csak hordozhatja a formát, hanem viselheti, mint egy jelmezt.
Festett klasszicista ház:
Képzelj el egy házat, amely kisimítja a klasszicizmust kubizmussá. Nincsenek párkányok, nincsenek oszlopok – csak szimmetria, centralitás és festett felületek. A homlokzat válik kétdimenziós kompozícióvá. Belül is folytatódjanak ugyanazok a szabályok: a síkok ecsetvonásszerűen osztják fel a teret, a bútorok pedig geometrikus rendben helyezkednek el. Ez nem újraélesztés, hanem redukció – klasszicizmus térfogat nélkül.
Építészeti állítás: Egy stílus megfesthető, az építészeti arányok örökérvényűek. A klasszicizmus nyelvtana utánozható a klasszicizmustól eltérő eszközökkel is, a díszítés megfosztható a plasztikusságtól. A homlokzat lehet épületméretű festmény. A ház nem csak hordozhatja a formát, hanem viselheti, mint egy jelmezt.
Festett klasszicista ház:
Képzelj el egy házat, amely kisimítja a klasszicizmust kubizmussá. Nincsenek párkányok, nincsenek oszlopok – csak szimmetria, centralitás és festett felületek. A homlokzat válik kétdimenziós kompozícióvá. Belül is folytatódjanak ugyanazok a szabályok: a síkok ecsetvonásszerűen osztják fel a teret, a bútorok pedig geometrikus rendben helyezkednek el. Ez nem újraélesztés, hanem redukció – klasszicizmus térfogat nélkül.
Építészeti állítás: Egy stílus megfesthető, az építészeti arányok örökérvényűek. A klasszicizmus nyelvtana utánozható a klasszicizmustól eltérő eszközökkel is, a díszítés megfosztható a plasztikusságtól. A homlokzat lehet épületméretű festmény. A ház nem csak hordozhatja a formát, hanem viselheti, mint egy jelmezt.
Festett klasszicista ház:
Képzelj el egy házat, amely kisimítja a klasszicizmust kubizmussá. Nincsenek párkányok, nincsenek oszlopok – csak szimmetria, centralitás és festett felületek. A homlokzat válik kétdimenziós kompozícióvá. Belül is folytatódjanak ugyanazok a szabályok: a síkok ecsetvonásszerűen osztják fel a teret, a bútorok pedig geometrikus rendben helyezkednek el. Ez nem újraélesztés, hanem redukció – klasszicizmus térfogat nélkül.
Építészeti állítás: Egy stílus megfesthető, az építészeti arányok örökérvényűek. A klasszicizmus nyelvtana utánozható a klasszicizmustól eltérő eszközökkel is, a díszítés megfosztható a plasztikusságtól. A homlokzat lehet épületméretű festmény. A ház nem csak hordozhatja a formát, hanem viselheti, mint egy jelmezt.
Festett klasszicista ház:
Képzelj el egy házat, amely kisimítja a klasszicizmust kubizmussá. Nincsenek párkányok, nincsenek oszlopok – csak szimmetria, centralitás és festett felületek. A homlokzat válik kétdimenziós kompozícióvá. Belül is folytatódjanak ugyanazok a szabályok: a síkok ecsetvonásszerűen osztják fel a teret, a bútorok pedig geometrikus rendben helyezkednek el. Ez nem újraélesztés, hanem redukció – klasszicizmus térfogat nélkül.
Építészeti állítás: Egy stílus megfesthető, az építészeti arányok örökérvényűek. A klasszicizmus nyelvtana utánozható a klasszicizmustól eltérő eszközökkel is, a díszítés megfosztható a plasztikusságtól. A homlokzat lehet épületméretű festmény. A ház nem csak hordozhatja a formát, hanem viselheti, mint egy jelmezt.
Festett klasszicista ház:
Képzelj el egy házat, amely kisimítja a klasszicizmust kubizmussá. Nincsenek párkányok, nincsenek oszlopok – csak szimmetria, centralitás és festett felületek. A homlokzat válik kétdimenziós kompozícióvá. Belül is folytatódjanak ugyanazok a szabályok: a síkok ecsetvonásszerűen osztják fel a teret, a bútorok pedig geometrikus rendben helyezkednek el. Ez nem újraélesztés, hanem redukció – klasszicizmus térfogat nélkül.
Építészeti állítás: Egy stílus megfesthető, az építészeti arányok örökérvényűek. A klasszicizmus nyelvtana utánozható a klasszicizmustól eltérő eszközökkel is, a díszítés megfosztható a plasztikusságtól. A homlokzat lehet épületméretű festmény. A ház nem csak hordozhatja a formát, hanem viselheti, mint egy jelmezt.
Festett klasszicista ház:
Képzelj el egy házat, amely kisimítja a klasszicizmust kubizmussá. Nincsenek párkányok, nincsenek oszlopok – csak szimmetria, centralitás és festett felületek. A homlokzat válik kétdimenziós kompozícióvá. Belül is folytatódjanak ugyanazok a szabályok: a síkok ecsetvonásszerűen osztják fel a teret, a bútorok pedig geometrikus rendben helyezkednek el. Ez nem újraélesztés, hanem redukció – klasszicizmus térfogat nélkül.
Építészeti állítás: Egy stílus megfesthető, az építészeti arányok örökérvényűek. A klasszicizmus nyelvtana utánozható a klasszicizmustól eltérő eszközökkel is, a díszítés megfosztható a plasztikusságtól. A homlokzat lehet épületméretű festmény. A ház nem csak hordozhatja a formát, hanem viselheti, mint egy jelmezt.
Festett klasszicista ház:
Képzelj el egy házat, amely kisimítja a klasszicizmust kubizmussá. Nincsenek párkányok, nincsenek oszlopok – csak szimmetria, centralitás és festett felületek. A homlokzat válik kétdimenziós kompozícióvá. Belül is folytatódjanak ugyanazok a szabályok: a síkok ecsetvonásszerűen osztják fel a teret, a bútorok pedig geometrikus rendben helyezkednek el. Ez nem újraélesztés, hanem redukció – klasszicizmus térfogat nélkül.
Építészeti állítás: Egy stílus megfesthető, az építészeti arányok örökérvényűek. A klasszicizmus nyelvtana utánozható a klasszicizmustól eltérő eszközökkel is, a díszítés megfosztható a plasztikusságtól. A homlokzat lehet épületméretű festmény. A ház nem csak hordozhatja a formát, hanem viselheti, mint egy jelmezt.
Festett klasszicista ház:
Képzelj el egy házat, amely kisimítja a klasszicizmust kubizmussá. Nincsenek párkányok, nincsenek oszlopok – csak szimmetria, centralitás és festett felületek. A homlokzat válik kétdimenziós kompozícióvá. Belül is folytatódjanak ugyanazok a szabályok: a síkok ecsetvonásszerűen osztják fel a teret, a bútorok pedig geometrikus rendben helyezkednek el. Ez nem újraélesztés, hanem redukció – klasszicizmus térfogat nélkül.
Építészeti állítás: Egy stílus megfesthető, az építészeti arányok örökérvényűek. A klasszicizmus nyelvtana utánozható a klasszicizmustól eltérő eszközökkel is, a díszítés megfosztható a plasztikusságtól. A homlokzat lehet épületméretű festmény. A ház nem csak hordozhatja a formát, hanem viselheti, mint egy jelmezt.