Szakmai és pénzügyi sikerek a Hansgrohe háza táján
A németországi világcég számos friss sikert tudhat a magáénak: Történetének eddigi legjobb pénzügyi, 874 millió eurót is meghaladó, eredményét produkálta, ráadásul az innováció és dizájn területén is kimagasló teljesítményt nyújt, amit több rangos szakmai elismerés tanúsít.
A 2014-es évet kiemelkedő pénzügyi eredménnyel zárta a Hansgrohe, 874,1 millió eurós árbevételt tudhat magáénak. Az előző évhez képest közel 4 százalékos növekedés motorját a folyamatos fejlesztések és újdonságok jelentették, például az üveg újszerű használata a Philippe Starck tervezte Axor Starck V csaptelep esetében, vagy a Select gomb alkalmazása konyhai csaptelepeken. A Talis Select-en is alkalmazott „okosgomb" lehetővé teszi, hogy egyetlen gombnyomással indítsuk és zárjuk el a vízsugarat. Az újítás hatékonyabbá teszi a konyhai munkát, optimalizálja a víz- és energiafogyasztást, a tudatos környezetkímélés pedig hagyományosan kulcskérdés a Hansgrohe számára. Az eladási listák tanulsága szerint ezek az innovatív termékek kiugróan magas értékesítési volument értek el.
A feketeerdei vállalat, a pénzügyi sikereken túl, a 2015-ös ISH-n, a világ egyik legrangosabb építőipari expóján is kimagasló teljesítményt nyújtott. A cég eddigi történetében a legtöbb új termékét mutatta be egyszerre a szakkiállításon, összesen 465 új modellt. Három díjat is besöpörtek a rendezvényen: a Design Plus Award elismerést a már emlegetett Axor Starck V és a Talis Select S vívták ki maguknak, míg utóbbi konyhai csaptelep a német Szaniter, Fűtés és Klíma Szövetség díját is kiérdemelte. Az elismerések kapcsán Richard Grohe, a cég elnökhelyettese elmondta: „Új termékeink mennyisége és díjaink száma ismét bebizonyították, hogy egyike vagyunk az iparág vezető fejlesztőinek, és ezen meggyőződésünket a látogatóink is visszaigazolták."
A Hansgrohe neve összeforrt a minőséggel, éppen ezért szigorúan fellép a plagizálás és hamisítás ellen, ami az iparág évről évre visszatérő problémája. Richard Grohe, csak az idén megrendezett ISH-n, 13 esetben ismert fel olyan termékeket, amelyeket a Hansgrohe terveit másolva gyártottak, és amelyeket a leleplezést követően, a hatóságok és a szervezők azonnali hatállyal eltávolítatták a kiállítási standokról.
A vállalat azért dolgozik, hogy termékeik mindig megfeleljenek a márka hagyományainak: innováció, dizájn és minőség. Ezt támasztja alá az is, hogy az egyik legrangosabb dizájn megmérettetésen, az International Design Forum-on (iF) a német gyártó 19 különböző díjban részesült. 2000 résztvevő közül a szaniter termékeket gyártó vállalatok körében a legjobb pozíciót szerezte meg, összesítésben pedig az előkelő 11. helyezést érte el, olyan világcégeket utasítva maga mögé, mint a Volkswagen, az Adidas vagy a HTC.
forrás: sajtóközlemény