Az Év Irodája bemutatja: OfficeUP irodatrend konferencia
Melyek az aktuális divatok az irodák kialakításában? Hogyan járulhat hozzá az irodai környezet a munkáltatók márkájához? Hogyan használható fel a munkakörnyezet a munkaerő toborzásra és megtartásra? Milyen igényei vannak az új generációknak? Ezekre a kérdésekre keresik a szervezők a választ Az Év Irodája verseny első irodatrend konferenciáján, az OfficeUP-on.
Workshopokkal, szakmai előadásokkal, dizájn kiállításokkal mutatják be a rendevényen, milyen irodában fogunk dolgozni a jövőben. Az OfficeUP rendezvény csúcspontja Az Év Irodája Díjátadó lesz, ahol a verseny bérlői díjait osztják ki 2019. február 20-án az Akvárium Klubban.
A munkaerőhiány leküzdésében a cégeknek mindent be kell vetniük, hogy megtalálják a legjobb szakembereket. Az álommunkahelyek dolgozóinak egyre nagyobb beleszólásuk van a vállalatok ügyeibe, és már az irodák kialakításának fontos kérdésében is dönthetnek. A Randstad Employer Branding kutatásából is kiderült, hogy a munkahelyi légkör a második legfontosabb tényező a munkahely választásnál. A 18-24 éves korosztályban pedig annyira felülreprezentált, hogy azonos szinten van a juttatásokkal kapcsolatos elvárásokkal.
Az OfficeUP irodatrend konferencia gazdag programkínálatában előadások, kerekasztal beszélgetések, workshopok és dizájnkiállítások szerepelnek, ahol szakmai kérdéseket vitatnak meg a meghívott szakemberek és cégvezetők. A HR szakma nagyágyúi és a jövő bérlői, illetve Az Év Irodája verseny elmúlt éveinek döntősei, valamint győztesei adják át tudásukat a résztvevőknek.
“A rendezvényen megmutatjuk a cégeknek: hogyan lehet kreatív munkakörnyezetet kialakítani, mik a legújabb nemzetközi trendek és hogyan tudják profin kommunikációra és munkaerő-toborzásra használni az irodateret. Szakmai tudást és gyakorlati tapasztalatokat osztunk meg azokkal a cégekkel, akik új irodába költöznek vagy megújítják munkahelyüket. Azok is sokat tanulhatnak, akik a legújabb munkavállalói igényeket szeretnék kielégíteni vagy éppen kultúraváltást terveznek." – hangsúlyozta Fodor Dániel, Az Év Irodája verseny és az OfficeUP szervezője.
Az Év Irodájának csapata sokoldalú tematikát állított össze a konferenciára, ami az adott cég élethelyzetéhez mérten dolgozza fel a gyakorlati kérdéseket. Az előadók az inspirációtól kezdve a projektmenedzsmenten át egészen a kommunikációig széles a választék, a munkakultúra legkülönbözőbb területeit és a sikeres irodatér legfontosabb jellemzőit elemzik.
Az OfficeUP irodatrend konferenciára egészen december 31-ig lehet kedvezményes áron jegyet vásárolni, és 2019. február 20-án személyesen tudunk inspirálódni az Akvárium Klubban, ahol a verseny díjátadóját is élőben tudjuk követni.
Az Év Irodája Verseny nevezésével és a rendezvénnyel kapcsolatos friss információkért kövessétek a rendezvény Facebook eseményét.