/ MÉD közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek
Pályázatok/Nemzetközi

Pályázat hallgatóknak és friss diplomásoknak: Gaudí Architecture Prize

1/1

?>
1/1

Pályázat hallgatóknak és friss diplomásoknak: Gaudí Architecture Prize
Pályázatok/Nemzetközi

Pályázat hallgatóknak és friss diplomásoknak: Gaudí Architecture Prize

2020.08.10. 13:11

Cikkinfó

Szerzők:
Fürdős Zsanett

Beadási határidő:
2020.10.20. 23:50

Hallgatóként, friss diplomásként előfordul, hogy egy terv esetleg a fiókban marad, persze ez nem jelenti azt, hogy a koncepció ne lenne jó. A nem megvalósult álmoknak, terveknek ad platformot a nemzetközi Gaudí Architecture Prize, melyre hallgatók, valamint 2017. óta végzett tervezők jelentkezhetnek. 

Álmok, ötletek, jó koncepciók, amik valamilyen oknál fogva nem jutnak el a megvalósulásig: a Silk Matters fiatal építészekből álló csapata éppen ezen ötletek támogatására hozta létre az évente megrendezett Gaudí Architecture díját, melyre fiatal tervezők és hallgatók pályázhatnak. Céljuk, hogy ezek az értékes ötletek nyilvánosságot kapjanak, hogy tervezőiket is megismerje a széles közönség.

Építészek, belsőépítészek, tájépítészek és formatervezők munkáit várják, tehát mindazokét, akik ötleteikkel alakítanák, formálnák épített környezetünket és céljuk egy élhetőbb, szebb jövő megteremtése. A díjra négy főkategóriában lehet nevezni: Építészeti tervezés, Belsőépítészet, Bútortervezés és Várostervezés. 

Antoni Gaudí szokatlan mértani formákkal, mintás téglákkal, kövekkel, kerámiacsempékkel, növényi vagy hüllőmintás kovácsoltvas elemekkel tette épületeit mozgalmassá. Legtöbb művéhez ő maga készítette a belsőépítészeti munkákat, bútorokat, sőt, míves csempéket is. A díj nevével a katalán építész életműve előtt is tisztelegnek a kiírók. 

Pályaművek benyújtásának határideje: 2020. október 20.

Bővebb információ, kiírás a pályázat oldalán található.

 

 

 

Vélemények (0)
Új hozzászólás
Épületek/Irodaépület

VISION TOWERS IRODAHÁZ // Egy hely + Építészfórum

2020.10.14. 15:17
00:03:53

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

Épületek/Ipari és kereskedelmi épület

TRANZIT ART CAFÉ // Egy hely + Építészfórum

2020.09.30. 19:04
00:06:46

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Támogasd az Építészfórumot most, hogy legyen újabb húsz évünk!

Az Építészfórum minden tartalma ingyenes – és az is marad. De ahhoz, hogy eredeti, értékálló anyagokat hozzunk létre, Olvasóink támogatására is szükségünk van.

Támogatom

Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk