/ MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek
Technológia

Tovább erősödik a Duna-Dráva Cement Kft.

1/3

Forrás: DDC

?>
Forrás: DDC
?>
Forrás: DDC
?>
Forrás: DDC
1/3

Forrás: DDC

Tovább erősödik a Duna-Dráva Cement Kft.
Technológia

Tovább erősödik a Duna-Dráva Cement Kft.

2017.11.13. 12:39

Cikkinfó

Támogatott tartalom

Cég, szervezet:
Duna-Dráva Cement

A Readymix Hungária Kft. és annak leányvállalatai és befektetései 2017 novemberétől kezdve a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) tulajdonát képezik. A vásárlással tovább erősödik a DCC piaci pozíciója, elsősorban a beton üzletág és a térkőgyártás területén.

A Readymix Hungária Kft. jogelődjét még 2015-ben értékesítette a mexikói székhelyű CEMEX a több európai országban is jelen lévő Rohrdorfer Groupnak. A DDC ezt követően a Rohrdorfer Grouptól vásárolta meg a vállalatot. Az átvétel a GVH engedélyező döntését követően kerül sorra. A novemberi átvételt követően a DDC-nek hat hónapon belül értékesítenie kell bizonyos – önállóan vagy másokkal közösen üzemeltetett – betonüzemeit. A GVH határozott arról is, hogy – hazai gyakorlatában először – az eladások befejezéséig az általa kijelölt fúziós biztos felügyelje az üzemek értékének, gazdasági életképességének megmaradását.


Forrás: DDC
1/3
Forrás: DDC

Az akvizícióval a DDC elsődleges célja piaci pozíciójának további erősítése, valamint tevékenységének kiterjesztése az érintett területeken. A felvásárlás lehetőséget biztosít arra, hogy a DDC működő (cement, beton, kavics, beton technológiai szaktanácsadó) üzletágait további telephelyekkel, tevékenységgel bővítse. A vállalatcsoport transzportbeton üzletága így csaknem kétszeresére nő, ezzel is tovább erősítve országos lefedettségét, a térkőgyártásban pedig új szereplőként jelenik meg a váci székhelyű társaság.


Forrás: DDC
2/3
Forrás: DDC

A Duna-Dráva Cement Kft. hazánk egyik meghatározó építőanyag-gyártója, amely cementet, transzportbetont, valamint kavics és beton-adalékanyag termékeket állít elő és szolgáltatásai a betontechnológia teljes spektrumára kiterjednek. Éves konszolidált árbevétele 2016-ban meghaladta a 44 milliárd forintot. A Duna-Dráva Cement Kft. jelenleg két cementgyárban folytat termelést, Beremenden és Vácott.

A Readymix Hungária Kft. 31 transzportbeton üzemmel, négy aggregátum-kitermelő bányával, valamint négy burkolókőgyárral rendelkezik Magyarországon, 2016. évi konszolidált árbevétele pedig 10 milliárd forint felett alakult.

További információ: www.duna-drava.hu

DDC

 

 

Vélemények (0)
Új hozzászólás
Épületek/Irodaépület

VISION TOWERS IRODAHÁZ // Egy hely + Építészfórum

2020.10.14. 15:17
00:03:53

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

Épületek/Ipari és kereskedelmi épület

TRANZIT ART CAFÉ // Egy hely + Építészfórum

2020.09.30. 19:04
00:06:46

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Támogasd az Építészfórumot most, hogy legyen újabb húsz évünk!

Az Építészfórum minden tartalma ingyenes – és az is marad. De ahhoz, hogy eredeti, értékálló anyagokat hozzunk létre, Olvasóink támogatására is szükségünk van.

Támogatom

Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk