Az elismert minőség segítséget ad a fogyasztóknak a választásban
A tavaly év végétől érkező pozitív piaci hírek után a vállalkozások szerint is fellendülőben az építőipar. A cégek 25 százaléka növekvő, 17 százaléka csökkenő termelésről számolt be, míg egy évvel ezelőtt csupán a vállalkozások 18 százaléka érzékelt növekvő termelést, csökkenésről pedig 30 százalékuk tudósított - derül ki a GKI legfrissebb elemzéséből.
„A válság ideje alatt jelentősen bővült társaságunk 2014-es eddigi működése a tervek szerint alakult, polisztirol területen a korábbi évekhez képest növekedést tapasztaltunk. Célunk továbbra is a piaci pozíció megtartása, erősítése, melyhez legfontosabb eszközeink a folyamatos termékfejlesztés, a magas színvonalú szaktanácsadás és természetesen a kiváló minőség garantálása." – hangsúlyozta Varga András, a BACHL Kft. ügyvezetője.
A Superbrands program olyan kiemelkedő márkákra hívja fel a figyelmet, melyek pozitív példát jelentenek mind a piaci szereplők, mind azon fogyasztók számára, akik a megkülönböztetett gyártó termékeit alkalmazzák. „A Magyarországon több mint 10 éve jelen lévő BACHL Kft. hazánk egyik vezető EPS, és egyetlen PIR hőszigetelőanyag-gyártó vállalata. A független szakmai zsűri első alkalommal díjazta Business Superbrands kitüntetéssel a BACHL Nikecell EPS márkát. Számunkra a cím elnyerése megerősítés arról, hogy ebben az ágazatban kiemelkedően végezzük munkánkat, erőfeszítéseink meghozzák a várt eredményt." – nyilatkozta az ügyvezető.
(x)