"Építő Marketing" Szeminárium
Első alkalommal kerül megrendezésre az építőiparban marketing területen dolgozó szakemberek számára 2009. február 12-én az „Építő marketing" Szeminárium a TFH+E szakkiállítás és konferencia kísérőrendezvényeként, a budapesti SYMA csarnokban.
Első alkalommal kerül megrendezésre az építőiparban marketing területen dolgozó szakemberek számára 2009. február 12-én az „Építő marketing" Szeminárium a TFH+E szakkiállítás és konferencia kísérőrendezvényeként, a budapesti SYMA csarnokban.
Az építőipart is érintő gazdasági válság miatt most különösen fontos, hogy a vállalatok minden marketingre szánt forintot a leghatékonyabban költsenek el. Ehhez kínál ismeretanyagot, ötleteket, jó példákat, nyújt új gondolkodásmód kialakítására eszközöket vagy éppen segít felfrissíteni a korábban megszerzett tudást az „Építő marketing", speciálisan az építőiparban, a marketing különböző területein dolgozó szakembereknek.
A témákat egy előzetes felmérés alapján állították össze a szervezők, így a legnagyobb érdeklődésre számot tartó – marketing eszközök széles palettáját felvonultató – előadássorozatra számíthatnak a jelentkezők. Az előadók olyan vállalatok szakemberei, akik az adott terület legjártasabb képviselői közé tartoznak.
Tervezett program:
8.30-9.00 Regisztráció
9.00-9.10 Köszöntő – Kiss Zoltán, TFH+E, Expositor Kft., kereskedelmi igazgató
9.10-9.50 Stratégiai tervezés - Varga Krisztina, Futureal Csoport, marketing igazgató
9.50-10.30 Látványos építkezés kommunikációban – avagy integrált kampányok tervezése – Pénzes Anna, MediaSpirit Consulting, ügyvezető
10.30-10.40 Kávészünet
10.40-11.20 Public Relations – Rajki Diána, Build&Invest Marketing Tanácsadó Kft./Wienerberger Téglaipari zRt., marketingvezető
11.20-12.00 Sales Promotion – Customer Emotion – Dicsőfi Balázs, CDA-Group ügyvezető igazgató
12.00-13.30 Ebédszünet, a kiállítás megtekintése
13.30-14.30 „Hogyan adjuk el ötleteinket feletteseinknek": Dale Carnegie módszerrel – Pézsa Noémi, Dale Carnegie Magyarország tréner
14.30-14.40 Kávészünet
14.40-15.20 Gerillamarketing – Kaizer Gábor, Revision Kft., stratégiai igazgató
15.20-16.00 Online marketing – Damjanovich Nebojsa, tanácsadó és tréner
További információ a szemináriummal kapcsolatban a www.epitomarketing.uw.hu, a www.buildmarketing.hu oldalon olvasható, vagy az info/kukac/buildmarketing.hu címen kérhető. Jelentkezni a honlapról letölthető jelentkezési lappal lehetséges.