/ MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek
Design/Formatervezés

Euroluce 2017 és a Patinás Lámpa

1/8

Euroluce 2017 - fotó: Patinás Lámpa

?>
Euroluce 2017 - fotó: Patinás Lámpa
?>
Euroluce 2017 - fotó: Patinás Lámpa
?>
Euroluce 2017 - fotó: Patinás Lámpa
?>
Euroluce 2017 - fotó: Patinás Lámpa
?>
Euroluce 2017 - fotó: Patinás Lámpa
?>
Euroluce 2017 - fotó: Patinás Lámpa
?>
Euroluce 2017 - fotó: Patinás Lámpa
?>
Euroluce 2017 - fotó: Patinás Lámpa
1/8

Euroluce 2017 - fotó: Patinás Lámpa

Euroluce 2017 és a Patinás Lámpa
Design/Formatervezés

Euroluce 2017 és a Patinás Lámpa

2017.04.24. 11:37

Cikkinfó

Földrajzi hely:
Milánó

Cég, szervezet:
Patinás Lámpa

A világítástechnika legrangosabb kiállításán 100 négyzetméteres standon mutatta be újdonságait, köztük egy 5 méter hosszú art-deco lámpát, a Patinás Lámpa. Ötletekben nincs hiány, a Károlyi Csaba által vezetett cég további fantasztikus kollekciókkal várja az érdeklődőket. 

Az idei évben is, mint minden 2. évben megrendezték a divat fővárosában, Milánóban a világítástechnika legrangosabb kiállítását, az Euroluce-t. A Patinás Lámpa 100 nm-es, lenyűgöző standon mutatta be újdonságait, köztük egy 5 méter hosszú art-deco lámpát is, melyhez hasonlót nem lehetett látni az egész kiállításon. Természetesen rengeteg grandiózus lámpa volt látható más standokon, de Art-deco stílusban bizton állíthatjuk ők a legnagyobbak.


Euroluce 2017 - fotó: Patinás Lámpa
4/8
Euroluce 2017 - fotó: Patinás Lámpa


A budapesti székhelyű cég, 700 terméket gyárt Magyarországon, melyeket minden évben újabb és újabb modellekkel bővítenek. Ebben az évben 27 új modellt mutattak be. Ötletekben nincs hiány Károlyi Csaba által vezetett cégnél. A következő kiállításukra terveik szerint további fantasztikus kollekciók várhatóak.

Patinás Lámpa

 

Vélemények (0)
Új hozzászólás
Épületek/Irodaépület

VISION TOWERS IRODAHÁZ // Egy hely + Építészfórum

2020.10.14. 15:17
00:03:53

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

Épületek/Ipari és kereskedelmi épület

TRANZIT ART CAFÉ // Egy hely + Építészfórum

2020.09.30. 19:04
00:06:46

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Támogasd az Építészfórumot most, hogy legyen újabb húsz évünk!

Az Építészfórum minden tartalma ingyenes – és az is marad. De ahhoz, hogy eredeti, értékálló anyagokat hozzunk létre, Olvasóink támogatására is szükségünk van.

Támogatom

Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk