Munkahelyek járványhelyzet alatt és után – Podcast az Europa Designnal, 2. rész
A koronavírus-járvány számos változást hozott a mindennapjainkban. A podcast előző részében Feuertag Ottóval, az Europa Design alapító cégvezetőjével a home office-ról beszélgettünk, most pedig a munkahelyek átalakulása kerül szóba. Hogyan rendezzük át az irodákat? Miként tájékoztatjuk erről a dolgozókat és az irodába érkezőket, milyen termékek és plusz kiegészítők középpontba? Az Europa Design ötlépéses programmal ment a változások elébe.
A járványhelyzet nem csak a munkavállalók és a munkaadók, de a tervezők és a HR-esek számára is új helyzetet teremtett. Az Europa Design ezeknek a változásoknak ment elébe a Safe Design változásmenedzsment-programmal, amellyel teljeskörűen tudja kezelni a megváltozott körülményeknek felmerülő igényeket. A program öt lépése: az auditálás, a protokollok kidolgozása, a tértervezés, a terméktanácsadás, valamint a támogató szolgáltatások komplex megoldást kínálnak az átalakuló irodaterekre.
Feuertag Ottóval az Europa Design saját székházában is alkalmazott megoldásokról és arról a hibrid munkatársról: az UVC-tehnológiával fertőtlenítő takarítórobotról is beszélgettünk, aki „őszintén bevallja, ha elsumákolt volna valamit."
Építészfórum · Munkahelyek járványhelyzet alatt és után – Podcast az Europa Designnal, 2. rész
15:57
Már korábban is írtam (nem tudom hányan próbálták megkeresni) a AIA (American Institute of Architects) már korábban is közzétett több javaslatot az építészeknek a vírust követő időszak tervezési segédlétéhez, lásd (és tanulj!) https://www.aia.org/resources/6299247-reopening-america-strategies-for-safer-bui?utm_term=39063808--34db7d9c-82e6-4ba6-96d7-79a2da75a01a Ezért is írtam, hogy nálunk a szakmai szervetek ezirányú munkája egyenlő a nullával! Mind a MÉK, mind az MMK csak az elavult HOAI alapján készített dokumentumaik minden áron való megvédésével vannak elfoglalva. Pedig a világ azóta nagyot változott!