Romkocsma hangulat neonfényben – Republic Group iroda, Budapest
ÖTLETFARM pályázatból kész iroda - a Republic Group beköltözött. Neon feliratok, piros Fiat 500-as, Starck Attila absztrakt falfestése.
Elkészült a Republic Group új főhadiszállása. A hazai színtéren egyedülálló iroda egy olyan innovatív, ügyfélközpontú koncepciónak ad teret, ami a kreativitást és az ügyfelekkel való közös brainstormingok hatékonyságát hivatott elősegíteni. Az ügynökség Budapest romkocsmákkal tarkított, street art-os, de meglehetősen antik világát igyekszik megteremteni. Házon belül neon feliratokkal, egy bárpulttal és egy, az iroda közepén álló, piros Fiat 500-assal is találkozhatunk.
A bejárattól egy piros szőnyeg vezet egészen a tárgyalóterem ajtajáig. Ez a screening room egyfajta art moziként funkcionál, a termet kívülről díszítő bekötött szemű hölgy pedig a szabad gondolkodást szimbolizálja. A legszembetűnőbb díszítőelem talán a különböző reklámszlogenekből és szimbólumokból összeállított absztrakt falfestés a Republic színeiben, melyet Starck Attila készített - többek között az ő nevéhez fűződik a Doboz vagy a Roham Bár belső illusztrációja is.
„Ki szeretnénk szakítani az ügyfeleinket a beszűkült munkakörnyezetükből és elhozni őket egy olyan helyre, ahol nem csak a képzeletük szárnyalhat, de jól is érezhetik magukat." – Fabricius Gábor.
Republic Group iroda, Budapest
kivitelezés éve: 2012
08:11
Petrus Ferenc szörnyűek ezek a negatív hozzászólások, ráadásul még igazuk is van. A pályázaton nyertes koncepciót sikerült (tegyük hozzá: szerencsére) kidobni. Így viszont ami van, az tulajdonképpen a nagy semmi. Nem is értem miért kell ezt itt bemutatni.
14:54
Hát, a sznobságot nem lehet elég korán kezdeni. Meg annak sulykolását sem, ezer látszatkreatív geg bevetésével...
12:24
szóval ez lett a bombasztikus "ötletfarm" koncepcióból, ha még emlékszik valaki.... :) leginkább míves, kortárs divatgrafika. de legalább előkerült a józan ész és nem építettek be fekvőgalériát...