/ MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek
Közélet, hírek

Elkészült a Corvin Sétány első irodaépülete, a Corvin Irodák I.

1/3

a Corvin Irodák első épülete

?>
a Corvin Irodák első épülete
?>
a Corvin Irodák első épülete
?>
a Corvin Irodák első épülete
1/3

a Corvin Irodák első épülete

Elkészült a Corvin Sétány első irodaépülete, a Corvin Irodák I.
Közélet, hírek

Elkészült a Corvin Sétány első irodaépülete, a Corvin Irodák I.

2008.03.27. 13:59

Cikkinfó

Földrajzi hely:
Budapest, Magyarország

Építészek, alkotók:
Szász László

Vélemények:
5

Dosszié:

A Stúdió 100 Architects által tervezett Futó utcai irodaház, a Corvin Irodák I. kivitelezési munkálatait a Swietelsky Építő Kft. végezte. A Futureal Csoport 2006 őszén kezdett hozzá a Corvin Sétány területén a több mint 130 ezer m2 összterületű fejlesztéshez. A Corvin Irodák ’A’ kategóriás irodaházainak átadása 2012-ig folyamatosan várható, s összesen 4 ütemben valósul meg.

Átadták a Corvin Irodák első épületét. A Stúdió 100 Architects által tervezett Futó utcai irodaház, a Corvin Irodák I. kivitelezési munkálatait a Swietelsky Építő Kft. végezte, a bérbeadással a GVA Robertson és a DTZ Hungary Kft. a megbízott ingatlantanácsadó.
Az irodaházban az ajánlati nettó bérleti díj 13,5-15,5 EUR/m2/hó.
A Futureal Csoport 2006 őszén kezdett hozzá a Corvin Sétány területén a több mint 130 ezer m2 összterületű fejlesztéshez, mely a belváros legnagyobb irodaparkját adja majd. A Corvin Irodák ’A’ kategóriás irodaházainak átadása 2012-ig folyamatosan várható, s összesen 4 ütemben valósul meg.

a Corvin Irodák első épülete
3/3
a Corvin Irodák első épülete

a Corvin Irodák első épülete
1/3
a Corvin Irodák első épülete

a Corvin Irodák első épülete
2/3
a Corvin Irodák első épülete


Corvin Irodák I.

A 19.077 m2 bérbe adható területtel rendelkező hétemeletes első irodaépület közvetlenül a fedett sétány és a 36 méterre kiszélesedő parkos Sétány mellett, a Futó utcában került átadásra. Az épület belvárosi fekvése (Nagykörút, Üllői út – reptéri folyosó) és tömegközlekedési kapcsolata (4, 6 villamosok, M3 Ferenc körúti megálló – mindegyik 200 méter távolságon belül) kiváló elérhetőséget biztosít.
Az épület háromszintes mélygarázsában a 342 parkolóhely mellett a kerékpárosok és motorkerékpárosok számára kialakított parkolóhelyek is találhatók, melyekhez öltöző- és zuhanyzóhelyiséget is kialakított a fejlesztő.

Az épület műszaki tartalmát tekintve rendelkezik minden olyan szolgáltatással, amelyet a bérlők egy ’A’ kategóriás irodaháztól elvárhatnak, mint pl. a 24 órás recepció, portaszolgálat, szelektív hulladékgyűjtés, on-site épület menedzsment.
A fejlesztők igyekeztek innovatív és környezettudatos technológiákat is felhasználni, így az irodaépületben energiatakarékos üzemeltetést biztosító épületfelügyeleti rendszer működik, a bérlői területeken korszerű, energiatakarékos fénycsőarmatúrák lesznek beépítve, a teljes épülethasználati melegvíz ellátására pedig napkollektorokat helyeztek el az épület tetején.

A Corvin Sétány irodái mellett több budai és pesti központi elhelyezkedésű telken folynak koncepciótervezések további irodafejlesztésekre.

forrás: sajtóanyag

Vélemények (5)
gramercy
2008.03.28.
22:50

ha az udvari homlokzat letisztult képe ismétlődne kint is és nem "lego" volna, akkor még csak-csak...

így viszont egy KORTÁRS BUDAPESTI IRODAépület, se több, se....... 

escuincle baboso
2008.03.28.
11:58

a belső udvar jól néz ki, a külső homlokzat durva. Remélem nem csak ilyesmik lesznek.

kemtam
2008.03.28.
13:18

@escuincle baboso: Nem vagyok én senkisem, de ez az épület egy nagy sz@ar! És van képe a szakmának ezt városrehabilitációnak hazudni!

El kéne gondolkodnotok a szavak jelentéséről... Falanszterbudapest 2008!

mB
2008.03.28.
15:16

@kemtam: SZERINTEM a dolgok minősége - például e honlapé - az itteni hozzászólásoktól, az olvasói jelenlét milyenségétől, kulturáltságától IS függ. Ezért kérem, javaslom (abszolút magánemberként) hogy legyen bár mégoly elítélő is a véleményünk, azt próbáljuk meg kulturáltabban megfogalmazni. És nem gondolom hogy a vulgaritást puhítanák az alternatív írásmódok - kérem, javaslom hogy puhítsa azt maga a szerző. Helyesbítek: ne puhítsa (már mondandója élét), de fogalmazza meg szalonképesen, és - ha nem merész a kérés - érveljen, ítélet helyett. Többre megyünk vele mindannyian.

kemtam
2008.03.28.
21:52

@mB: Pedig erre nincs jobb szó, minthogy egy sz@r! Előregyártott legóelemekből szőtt profitkiszolgáló doboz. Egy nulla. Egy pimf. Egy robotépület. Egy lelketlen, fantáziátlan gagyi.

Vagy aszondod 5 év BME kéne hozzá, hogy tetsszen? Kizárt!

Új hozzászólás
Épületek/Irodaépület

VISION TOWERS IRODAHÁZ // Egy hely + Építészfórum

2020.10.14. 15:17
00:03:53

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

Épületek/Ipari és kereskedelmi épület

TRANZIT ART CAFÉ // Egy hely + Építészfórum

2020.09.30. 19:04
00:06:46

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Támogasd az Építészfórumot most, hogy legyen újabb húsz évünk!

Az Építészfórum minden tartalma ingyenes – és az is marad. De ahhoz, hogy eredeti, értékálló anyagokat hozzunk létre, Olvasóink támogatására is szükségünk van.

Támogatom

Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk