Pályázatok

Felhívás a RIBA Goldfinger ösztöndíjra

1/3

Kovács Gergely

?>
Kovács  Gergely
?>
Csuport Krisztina
?>
1/3

Kovács Gergely

Felhívás a RIBA Goldfinger ösztöndíjra
Pályázatok

Felhívás a RIBA Goldfinger ösztöndíjra

2010.05.11. 13:42

Megjelent a RIBA Goldfinger Ösztöndíj kiírása, 35 év alatti magyar építészek jelentkezését várják 2010. július 2-ig. Az ösztöndíjat egy éves posztgraduális tanulmányokra vagy minimum öt hónapos munkatapasztalat szerzésére lehet felhasználni az Egyesült Királyságban.

Jelentkezés beérkezési határideje : 2010. július 2.
Pályázók köre: 2010. október 31-ig be nem töltött 35. életév, magyar nemzetiség

Goldfinger Ernő által alapított ösztöndíj 1999 óta minden évben egy tehetséges fiatal magyar építésznek posztgraduális tanulmányaihoz anyagi támogatást nyújt az építészet, a művészet és az ezen diszciplínákhoz kapcsolódó területeken, vagy támogatja, hogy munkatapasztalatokat szerezzen az Egyesült Királyság akadémiai intézményeiben illetve építészeti praxis során.

A 2010-es ösztöndíj egy személynek 14.000 font támogatást biztosít. Az összeget vagy

  • 12 hónapos, olyan posztgraduális tanulmányok folytatására lehet felhasználni az Egyesült Királyság valamely építészeti iskolájában, ahol RIBA által érvényesített kurzusokat kínálnak; vagy
  • legalább 5 hónapos munkatapasztalat szerzésére használható valamely Egyesült Királyságban regisztrált építészirodában vagy olyan, Egyesült Királyságban működő építészeti iskolában, amely a RIBA által érvényesített kurzusokat kínál.

Posztgraduális tanulmánynak tekinthető a legalább egy éves időtartamú, magasabb szintű kurzus, amelyre olyan hallgató jelentkezik, aki sikereen befejezett egy ötéves, teljes idejű képzést valamely olyan magyarországi felsőoktatási intézményben, amelyet az ösztöndíjbizottság is elismer.

A RIBA Goldfinger Ösztöndíj pályázathoz a kiíró részletes ismertetése és további információ a csatolt pdf file-ban megtekinthető.

Kovács  Gergely
1/3
Kovács Gergely

Csuport Krisztina
2/3
Csuport Krisztina
Vélemények (0)
Új hozzászólás
Épületek/Irodaépület

VISION TOWERS IRODAHÁZ // Egy hely + Építészfórum

2020.10.14. 15:17
00:03:53

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

Épületek/Ipari és kereskedelmi épület

TRANZIT ART CAFÉ // Egy hely + Építészfórum

2020.09.30. 19:04
00:06:46

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Támogasd az Építészfórumot most, hogy legyen újabb húsz évünk!

Az Építészfórum minden tartalma ingyenes – és az is marad. De ahhoz, hogy eredeti, értékálló anyagokat hozzunk létre, Olvasóink támogatására is szükségünk van.

Támogatom

Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk