Közélet, hírek

Kockajáték - játékszoftver fejlesztővel fog össze a GRAPHISOFT

1/5

Twinmotion képernyőkép

Twinmotion képernyőkép

Twinmotion képernyőkép

Twinmotion képernyőkép

Twinmotion képernyőkép

?>
Twinmotion képernyőkép
?>
Twinmotion képernyőkép
?>
Twinmotion képernyőkép
?>
Twinmotion képernyőkép
?>
Twinmotion képernyőkép
1/5

Twinmotion képernyőkép

Twinmotion képernyőkép

Twinmotion képernyőkép

Twinmotion képernyőkép

Twinmotion képernyőkép

Kockajáték - játékszoftver fejlesztővel fog össze a GRAPHISOFT
Közélet, hírek

Kockajáték - játékszoftver fejlesztővel fog össze a GRAPHISOFT

2019.07.04. 13:00

Cikkinfó

Cég, szervezet:
Graphisoft, Epic Games

Az ARCHICAD fejlesztője, a GRAPHISOFT® együttműködést jelentett be a világ egyik legnagyobb játékszoftver-fejlesztőjével, az Epic Games-szel. Az amerikai cég fejlesztette ki a világ egyik legnépszerűbb videójáték motorját az Unreal Engine-t, valamint a cégé a Twinmotion valós idejű renderelő (látványterv-készítő) szoftver is. Az Epic Games év végéig kiadja a Twinmotion új verzióját, amelyhez az ARCHICAD 23 felhasználói térítésmentesen, férhetnek majd hozzá. A szoftvereknek köszönhetően az építészek valós időben készíthetik el épületmodelljeik látványterveit.

A világpiacon a szakemberek izgatottan várják az Epic Games grafikus motorjára, az Unreal Engine4-re épülő Twinmotion új verziójának a megjelenését, A GRAPHISOFT SE és az Epic Games közös munkájának köszönhetően a szoftverek gyorsan és könnyen szinkronizálhatók és valós idejű látványtervezést tesznek lehetővé. A Twinmotion új verziójában az építészek a látványterveiket csúcstechnológiai szintre emelhetik, olyan vizuális elemeket is kontrollálva, mint például a fényviszonyok, napszakok, speciális időjárási körülmények, illetve egyszerűen és pillanatok alatt illeszthetnek a modellbe új térbeli elemeket.

Twinmotion képernyőkép
4/5
Twinmotion képernyőkép


Az építész BIM szoftverek hazai piacvezetője, a GRAPHISOFT SE és a világ egyik legnagyobb játékszoftver fejlesztője, az Epic Games megállapodásának köszönhetően az ARCHICAD 23, az idén piacra kerülő legfrissebb verzió felhasználói ingyen hozzáférnek majd az amerikai cég látványtervező programjához. Ez azt jelenti, hogy az építészek másodpercek alatt, könnyen készíthetnek kiváló minőségű képeket, panorámákat és szabványos vagy 360°-os VR videókat. A valós idejű vizuális szoftver ARCHICAD-en keresztüli elérése gyorssá és könnyűvé teszi az építészeti, kivitelezési, várostervezési és tereprendezési szakemberek számára terveik bemutatását.

Marc Petit, az Epic Games vezérigazgatója elmondta „Örülünk, hogy a GRAPHISOFT-tal közösen biztosíthatjuk az építészek és dizájnerek számára a vizuális kommunikációt segítő valós idejű megoldást. A Twinmotion felhasználói felületének egyszerűsége és az Unreal Engine valós idejű megjelenítést lehetővé tevő ereje példa nélküli a szakmában."

Izgalmas új lehetőség a valós idejű vizualizáció megjelenése az épülettervezési munkafolyamatban, ami a magyar piacon is minőségi ugrást jelent mind a felhasználóknak, mind a beruházóknak. Tulajdonképpen a valós idejű renderelés megoldása volt a legutóbbi nagy szakmai kihívás az építésztervező szoftverek piacán.

Gyorsan fejlődik a szoftverpiac, amelynek újdonságait, csúcstechnológiáját hozzuk el az ARCHICAD 23-as verziójával a magyar felhasználóknak. Bízunk abban, hogy a világszínvonalú látványterv megoldásunk jelentősen javítja a hazai beruházói és megrendelői igények kiszolgálását, és a magyar felhasználók üzleti sikerességét is." - nyilatkozta Reicher Péter, a GRAPHISOFT SE régióigazgatója.

Twinmotion képernyőkép
5/5
Twinmotion képernyőkép

A felhasználók ARCHICAD 23 licensz vásárlásával vagy frissítésével szerezhetnek majd teljes hozzáférést az Epic Games által továbbfejlesztett Twinmotion-höz. A vállalatok együttműködésének köszönhetően a továbbfejlesztett amerikai szoftver várhatóan 2019 negyedik negyedévében jelenik meg, de a korábbi verzió ingyen letölthető (unrealengine.com/twinmotion), így az ARCHICAD használói már most ismerkedhetnek a szoftver lehetőségeivel.

További részletek az ARCHICAD 23 verziójához készülő valós idejű Epic Games renderelési megoldásról az ARCHICAD 23 világpremierénekvideofelvételén.

Az Unreal Engine-ről:
Számtalan csúcskategóriás PC-, konzol-, mobil-, AR- és VR játék épül az Epic Games Unreal Engine technológiájára. Az Unreal-t ezen kívül alkalmazzák fotorealisztikus vizualizációhoz, interaktív terméktervezéshez, filmkészítésben, virtuális alkotásokban, MR (kevert valóság) tévéműsorokban és animációhoz. Friss információk: @UnrealEngine ; az Unreal ingyen letölthető innen: unrealengine.com.

A GRAPHISOFT SE-ről:
A BIM forradalmat a GRAPHISOFT® indította el 1984-ben, az első BIM szoftver, az építészeket szolgáló ARCHICAD® kifejlesztésével. A GRAPHISOFT azóta is élen jár, olyan innovatív megoldásokkal, mint a BIMcloud® - az első valós idejű BIM csapatmunka környezet - vagy a BIMx® - a modell-alapú vizualizációt a nem szakmabeliek számára lehetővé tevő mobilalkalmazás. A GRAPHISOFT a német Nemetschek Csoport tagja.

Vélemények (0)
Új hozzászólás
Nézőpontok/Történet

Varjúvár // Egy Hely + Egy hely

2024.12.18. 10:45
9:12

Grafikus, író, könyvkiadó, könyvtervező, politikus: Kós Károly igazi polihisztor volt, a 20. század egyik legfontosabb modern és hagyományőrző magyar építésze. Az Egy hely Sztánába látogatott, hogy bemutassa Kós Károly művésznyaralójának épült, majd később családjának otthonává vált lakóházát.

Grafikus, író, könyvkiadó, könyvtervező, politikus: Kós Károly igazi polihisztor volt, a 20. század egyik legfontosabb modern és hagyományőrző magyar építésze. Az Egy hely Sztánába látogatott, hogy bemutassa Kós Károly művésznyaralójának épült, majd később családjának otthonává vált lakóházát.

Nézőpontok/Történet

A magyargyerőmonostori református templom // Egy Hely + Építészfórum

2024.12.18. 10:43
10:12

1908 őszén Kós Károly és Zrumeczky Dezső kalotaszegi körútra indultak, ahonnan feljegyzésekkel és rajzokkal tértek haza – ezek szolgáltak inspirációul a Fővárosi Állat- és Növénykert pavilonépületeinek tervezéséhez. Az Egy hely új részében a vélhetően legrégebbi kalotaszegi templomot mutatja be.

1908 őszén Kós Károly és Zrumeczky Dezső kalotaszegi körútra indultak, ahonnan feljegyzésekkel és rajzokkal tértek haza – ezek szolgáltak inspirációul a Fővárosi Állat- és Növénykert pavilonépületeinek tervezéséhez. Az Egy hely új részében a vélhetően legrégebbi kalotaszegi templomot mutatja be.