// EDGE Architecture Festival Budapest // EDGE Award nevezési határidő: május 15. // EDGE Architecture Festival Budapest // EDGE Award nevezési határidő: május 15. // EDGE Architecture Festival Budapest // EDGE Award nevezési határidő: május 15. // EDGE Architecture Festival Budapest // EDGE Award nevezési határidő: május 15. // EDGE Architecture Festival Budapest // EDGE Award nevezési határidő: május 15. // EDGE Architecture Festival Budapest // EDGE Award nevezési határidő: május 15.
Közélet, hírek

MagyarBrands-díjat nyert a Futureal

1/1

forrás: futureal.hu

Hirdetés
?>
forrás: futureal.hu
1/1

forrás: futureal.hu

MagyarBrands-díjat nyert a Futureal
Közélet, hírek

MagyarBrands-díjat nyert a Futureal

2017.01.16. 13:30

Cikkinfó

Földrajzi hely:
Magyarország, _Magyarország

Cég, szervezet:
Futureal

MagyarBrands-díjat nyert el a Kiváló Üzleti Márka Kategóriában idén a Futureal. A MagyarBrands-program 2010 óta díjaz magyar tulajdonú, kiváló márkákat. Magyarország meghatározó ingatlanfejlesztőjeként a Futureal hazai és nemzetközi fejlesztései, pénzügyi eredményei és tradicionális cégkultúrája eredményeként került a legjobbak közé.

A Futureal a közép-európai régió egyik vezető ingatlanfejlesztő és befektető cégcsoportja, az elmúlt 12 évben 900 millió euró értékben több mint 600 000 négyzetméter bruttó alapterületű ingatlanfejlesztési projektet valósított meg. A beruházások között vegyes funkciójú városmegújítási projektek, lakóingatlan-, kereskedelmi- és irodafejlesztések egyaránt megtalálhatók. A vállalatcsoport egyik legkiemelkedőbb projektje a Corvin Negyed, Közép-Európa legjelentősebb vegyes funkciójú városmegújító fejlesztése.

A MagyarBrands szakmai bizottsága idén először osztotta ki az elismeréseket három kategóriában: kiváló fogyasztói, kiváló üzleti, illetve innovatív márka elismeréseket adtak át. A MagyarBrands-díj odaítélésnek alapját számszerűsíthető kritériumok jelentik, amelyeket egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Vizsgálják többek között, hogy hány éve van jelen a hazai piacon a márka, de a márkát tulajdonló vállalat elmúlt három évi pénzügyi eredményeit, jelenlegi méretét és tőkeerősségét is figyelembe veszik. A szakmai bizottság pedig azt ítéli meg, hogy az adott márka mennyire kötődik az országhoz, milyen a márka hírneve a fogyasztók és a szakemberek körében, illetve miként alakul a hazai márkaépítési gyakorlat.

forrás: sajtóközlemény

 

Vélemények (0)
Új hozzászólás
Nézőpontok/Történet

PRATO DELLA VALLE / Egy Hely + Építészfórum

2025.04.08. 17:06
10:33

Lovaskocsi versenypálya, piac és vásártér, rekreációs park, tűzijáték háttere, mesterséges csatorna, a közepén szigettel, körülötte a város hírességeiről mintázott szobrok. Az Egy hely Padova 90.000 négyzetméteres ovális formájú terét látogatta meg, mely a Vörös tér után a legnagyobb európai városi tér.

Lovaskocsi versenypálya, piac és vásártér, rekreációs park, tűzijáték háttere, mesterséges csatorna, a közepén szigettel, körülötte a város hírességeiről mintázott szobrok. Az Egy hely Padova 90.000 négyzetméteres ovális formájú terét látogatta meg, mely a Vörös tér után a legnagyobb európai városi tér.

Nézőpontok/Történet

VILLA LA ROTONDA // Egy Hely + Építészfórum

2025.04.08. 17:05
9:26

Az Egy hely újra külföldön járt, hogy Andrea Palladio leghíresebb villáját, a Vicenza dombvidékén épült Villa La Rotondát mutassa be. A 16. században alkotó reneszánsz építész Veneto tartományban 30 villát tervezett nemesi családoknak. Palladio stílusa a brit építészetre és Thomas Jefferson amerikai nemzeti építészetére is nagy hatással volt.

Az Egy hely újra külföldön járt, hogy Andrea Palladio leghíresebb villáját, a Vicenza dombvidékén épült Villa La Rotondát mutassa be. A 16. században alkotó reneszánsz építész Veneto tartományban 30 villát tervezett nemesi családoknak. Palladio stílusa a brit építészetre és Thomas Jefferson amerikai nemzeti építészetére is nagy hatással volt.