A GRAPHISOFT vezérigazgatója a Nemetschek AG igazgatóságában
Várkonyi Viktort, a GRAPHISOFT SE vezérigazgatóját beválasztották a GRAPHISOFT anyavállalatának, a német Nemetschek AG igazgatóságába.
Várkonyi Viktor továbbra is a budapesti központú GRAPHISOFT első számú vezetője, de a nemzetközi piacokról és a szoftveriparról rendelkező átfogó tapasztalatait, erős menedzseri kvalitásait a Nemetschek-csoport fel szeretné használni, hogy tovább erősítse vezető piaci helyzetét. Várkonyi Viktor mellett Sean Flaherty-t, a Nemetschek Vectorworks Inc. vezérigazgatóját is az igazgatóság új tagjává nevezték ki.
A Nemetschek-csoport elkötelezetten törekszik arra, hogy megerősítse vezető helyzetét az AECO (építészet-gépészet-építés és üzemeltetés) és a tervezés szektorban, valamint a technológia és az építési folyamatok digitalizációja terén zajló gyors változásokból eredő növekedési lehetőségek kiaknázásában. Várkonyi Viktor és Sean Flaherty kinevezése a Nemetschek AG-t irányító testületbe az e kitűzött célok elérése felé tett fontos szervezeti lépés. A Nemetschek AG első elnökhelyetteseiként a Nemetschek-csoport globális AECO és tervezési piacokra irányuló stratégiájának, küldetésének és jövőképének kidolgozása és végrehajtása lesz a feladatuk.
Az elmúlt 20 év során Várkonyi Viktor számos munkakört betöltött már a GRAPHISOFT-nál. Vezérigazgatóként neki és kollégáinak köszönhető, hogy a GRAPHISOFT az épületinformációs modellezés (BIM) területén a világ egyik vezető vállalata.
Az elmúlt 27 év során Sean Flaherty szintén számos munkakört betöltött már a Vectorworks-nél. Csapatával professzionális CAD és BIM megoldásokat fejleszt és forgalmaz a világ AEC, szórakoztató- és tájrendező ipara számára.
Mindkét felső vezető üzleti érzéke, stratégiai vezetői kvalitásai, tapasztalata és technológia iránti elkötelezettsége jól ismert. Ezen túlmenően is a világban mindenütt kivívták alkalmazottaik, ügyfeleik és partnereik tiszteletét. A Nemetschek arra számít, hogy a tapasztalt brand-vezérigazgatók bevonása az igazgatótanácsba megnöveli a brandjei által a vállalat világpiaci pozícióira gyakorolt erősítő hatását.