
ChinaDirect - Új szolgáltatással erősít a CBTC, 200 új kínai cég érkezik
2013. június 25-27. között kerül megrendezésre a 6. Kínai Márkák Kiállítása és Fóruma, az ünnepélyes keretek között megnyíló Fujian Brand Trade Centerben közel 200 kínai vállalat, immár 2 szinten vonultatja fel minőségi termékeit. Az AsiaCenterben található és évek óta dinamikusan bővülő CBTC (Kínai Márkák Kereskedelmi Központja) Kelet-Közép-Európa egyik legnagyobb kínai befektetési és kereskedelmi kapcsolatok közvetítésére specializálódott üzleti platformja.
Az Fujianből (Fucsien) érkező cégek közül sok nemcsak Kínában, de már a nemzetközi piacon is jól ismert márkának számít, mint például Kína egyik legnagyobb építőipari beszállítója, a Fujian Xishi Co., Ltd.
A CBTC kiállításain az építőipar évek óta kiemelt ipari szektornak számít, most több mint 70 építőiparral vagy gépgyártással foglalkozó vállalat érkezik, amelyek között lesz Kína egyik legnagyobb építőipari beszállítója, a Fujian Xishi Co., Ltd., illetve a Guangyan Group építőipari cégcsoport is.
Az eseményen részt vesz az amerikai NBA egyik fő támogatója, a világ legdinamikusabban fejlődő kosárlabda cipő gyártója is, a legnagyobb nemzetközi brandek –Converse, Levi's, Columbia, Samsonite, stb- számára táskákat gyártó óriásvállalat, de a kínai kormányhivatalok szoftverfejlesztője is.
Az európai tanúsítványokkal is rendelkező kínai gyártók új üzleti kapcsolatokat keresnek a közép-kelet-európai régióban. Fujian tartományból hat város képviselteti magát a rendezvényen. Quanzhou leginkább minőségi márkáiról ismert, számos olyan cég otthona, amelyek világmárkák beszállítójaként globálisan jelen vannak. Jelentős számú, közel 100 cég érkezik Fuzhou városából is, amely a tartomány gazdasági és ipari központja. A kiállítás felvonultatja a LED, elektronika, a textil- és divatcikkek, az építőipar, a szerszám és barkácsáruk, a lakberendezés és lakásfelszerelés, a sportfelszerelések, a műanyag és vegyi áruk, az autóalkatrészek, illetőleg az élelmiszeripar jeles képviselőit.
A kínai cégek új partnereik kiválasztásánál a személyes kapcsolatot helyezik előtérbe. A CBTC jól ismeri és segít összehangolni a kínai és európai felek kulturális és üzleti igényeit költséges utazás és nyelvi akadályok nélkül: kínai jelenlétével (Peking és Sanghaj), 10 éves szakmai tapasztalattal rendelkező szakembereivel, tolmácsokkal áll a magyar és régiós üzletemberek rendelkezésére. Állandó kiállítása az év minden munkanapján látogatható. Az évente több alkalommal megrendezett üzleti rendezvényeken túl fejlett infrastruktúrával, európai színvonalú, egyedi igénykehez igazodó bemutatótermekkel, ingyenes parkolással, nagy raktárkapacitással és számos kiegészítő szolgáltatással áll az európai piac felé nyitó kínai cégek rendelkezésre A magyar és közép-kelet-európai érdeklődőknek pedig a Trade Service folyamatosan bővülő, online szolgáltatása mintegy 10.000 terméket tartalmazó adatbázissal érhető el. Telefonon szintén rendelkezésre állnak, hogy a különleges vagy egyedi igényű vállalkozások is megtalálják a megfelelő kínai partnert.
Lőrincz Dániel, a CBTC csapat marketing managere elmondta, hogy a CBTC rendezvényein olyan üzletek köttetnek, amelyek közreműködésünk nélkül nem jöhettek volna létre. „Az utolsó rendezvényünk 7 kiemelt vállalatának részére összesen 135 sikeres tárgyalást közvetítettünk. Online rendszerünk lehetőséget ad egyedi igények regisztrálására, amelyeket mindig személyre szabottan kezelünk. Sőt, most már telefonos megkeresések esetén is készséggel segítünk. Előző rendezvényünk sikere igazolja az elvárásokat; az elektronika és LED technológiák iránt érdeklődő magyar cégek a helyszínen mintegy 150 ezer dollár értékű üzletet kötöttek, a hosszabb távú együttműködési megállapodások összértéke pedig eléri a 8 millió dollárt. Látogatóink 20%-a a közép-kelet-európai régióból érkezett. Építőipari gyártók termékeinek széles köre fogadta őket, költséghatékony megoldások, különleges termékek és hosszú távú beszállítói kapcsolat iránt is jelentős előzetes érdeklődést regisztráltunk, amihez gondos válogatás után a személyes találkozások alkalmával kapcsoltuk hozzá a megfelelő termékgyártók kínálatát. Ugyanezt a feladatot a cégek költséges utazások, piaci és nyelvismeret nélkül csak hosszú idő alatt és kudarcok árán tudták volna megoldani."
A 6. Kínai Márkák Kiállításán és Fórumán június 25. és 27. között Kína Fujian tartományának cégei keresik azokat a magyar és közép-kelet-európai partnereket, akik versenyképességük megőrzése érdekében a minőségi és költséghatékony megoldások iránt érdeklődnek.
A 6. Kínai Márkák Kiállítása és Fóruma ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
(x)