Egyéb cikkek

CONTITECH HUNGÁRIA Kft. Gumicsőgyártó Üzem

1/1

?>
1/1

CONTITECH HUNGÁRIA Kft. Gumicsőgyártó Üzem
Egyéb cikkek

CONTITECH HUNGÁRIA Kft. Gumicsőgyártó Üzem

2000.12.19. 23:00

Az 'ipari létesítmény' kategóriában:  

az ÉPKER Építőipari és Fővállalkozási Rt.
pályázata alapján

a CONTITECH HUNGÁRIA Kft. Gumicsőgyártó Üzem
2600.Vác, Külső Rádi út  

A létesítmény esztétikus megjelenésű zöldmezős beruházás.
A tervező az építményi funkcióigényeket, a technológiát kitűnően ismerve szép, világos, a gyártási, a kiszolgálási elvárásokat jól lefedő és szolgáló épület és technológia, ill. tér és szerkezet kapcsolatot tervezett. A kivitelező elismerésre méltóan teljesítette az építtető által egyértelműen megfogalmazott és elvárt nyugat-európai minőséget.  

A létesítmény létrehozói:

az építtető:  CONTITECH HUNGÁRIA Kft.
2600.Vác, Külső Rádi út

a tervező:  SYSTEM STEEL Tervező Kft.
1026.Budapest, Endrődi Sándor u. 39/b.

a generálkivitelező: ÉPKER Építőipari és Kereskedelmi Kft.
4400.Nyíregyháza, Bethlen Gábor u. 43.

kivitelezők:  ENERGOPROMT Kft.
1111.Budapest, Stoczek u. 19.

Gábori és Partner Kft.
1012.Budapest, Attila u. 133. IV.

NYIRÉPVILL Kft.
4400.Nyíregyháza, Szikla u.

Vélemények (0)
Új hozzászólás
Épületek/Ipari és kereskedelmi épület

TRANZIT ART CAFÉ // Egy hely + Építészfórum

2020.09.30. 19:04
00:06:46

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Helyek/Infrastruktúra

MOSÓHÁZAK // Egy hely + Építészfórum

2020.09.16. 13:04
00:05:55

Ismét a Balaton környékére, konkrétan pedig a Balaton-felvidék három falvába visz el Torma Tamás az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában. Köveskálra, Kővágóörsre és Óbudavárra a három település jó állapotú mosóházai kapcsán a stáb, de persze a nagy hagyományú, egykor a közösség életének központi helyszínét jelentő épületek mellett a korabeli szokások is szóba kerülnek a videóban.

Ismét a Balaton környékére, konkrétan pedig a Balaton-felvidék három falvába visz el Torma Tamás az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában. Köveskálra, Kővágóörsre és Óbudavárra a három település jó állapotú mosóházai kapcsán a stáb, de persze a nagy hagyományú, egykor a közösség életének központi helyszínét jelentő épületek mellett a korabeli szokások is szóba kerülnek a videóban.

Támogasd az Építészfórumot most, hogy legyen újabb húsz évünk!

Az Építészfórum minden tartalma ingyenes – és az is marad. De ahhoz, hogy eredeti, értékálló anyagokat hozzunk létre, Olvasóink támogatására is szükségünk van.

Támogatom

Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk