Gondoskodás és kreatív verseny
Búcsúzik régi szlogenjétől, és ismét megújul a Knauf Insulation. A vállalat egy nemzetközi szlogennel indítja az új évet: Challenge. Create. Care. A három szó mögött egy gondolkodásmód áll, amely a vevőközpontúság, a folyamatos fejlődés, és a biztonságos munkavégzés, biztonságos termékek köré épül.
A Knauf Insulation eddig is a fenntartható fejlődés és a műszaki fejlesztések elkötelezett híve volt, elég csak az Ecose Technológiára gondolnunk, vagy a Fenntarthatósági Jelentésre, amelyben a cég olyan gyártási követelményeket támaszt magával szemben minden évben, amelyek szigorúbbak az érvényben lévő törvényi szabályozásnál - ezáltal is küzd a pazarlás, a környezetszennyezés és a klímaváltozás ellen.
A hőszigetelés egy hosszú távú, többszörösen megtérülő, környezetvédelmi szempontból is kiemelkedõ beruházás, amely évtizedekre meghatározza az ingatlanok energetikai állapotát és az épület fenntartásával járó költségeket, ezért kulcsfontosságú, hogy már a kezdetekkor helyes döntéseket hozzunk. A Knauf Insulation új mottója mögött egy olyan vállalati meggyőződés áll, amely minden lépésben igyekszik elősegíteni ezt a folyamatot.
Miközben a vevõközpontúság nem új gondolat, mégis egy olyan terület, ahol mindig van lehetőség javítani a szolgáltatások színvonalán és a kapcsolatok minőségén. A gyártósortól a beépítés helyszínéig sok kézen át kerül a termék végül a felhasználóhoz, és a különbözõ állomásokon tapasztalt hozzáállás nagyban befolyásolja a vásárlót abban, hogy legközelebb is ennek a gyártónak szavaz-e bizalmat, amikor termékbeszerzési döntést kell hoznia.
A döntést megkönnyíti, ha a termék kifogástalan minõsége mellett a vevő segítőkész szolgáltatást, szakértő támogatást, minden kérdésére kimerítő tájékoztatást kapott.
A Knauf Insulation sikerének záloga partnereinek elégedettsége. A jövőben is ez lesz a közös cél, ahogy a múltban is ez volt.
Knauf Insulation