Idén ősszel - Koszorú Lajos, Skorka Lajos és Neumann Zsuzsanna tervei alapján - készült el a Nyugati tér rehabilitációja, melynek köszönhetően újabb reprezentatív közösségi teret kapott a főváros. Az átadást követően Matus Istvánnal, a VI. kerület...
A Nyugati tér Budapest egyik legforgalmasabb csomópontja, ahol naponta közel 100.000 ember fordul meg. A Nyugati pályaudvarra érkezők ezen a szimbolikus városkapun lépnek be a városba. Koszorú Lajos, Skorka Lajos és Neumann Zsuzsanna munkájának köszönhetően a tér teljes...
A ma már közlekedési szempontból központi helyszínnek számító Keleti Pályaudvar helyszínére és kivitelezésére eredetileg több terv is született, végül az akkori város szélének számító területen kapott helyet. Az anno elszalasztott lehetőségekből Koszorú...
2014 márciusára elkészül Budapest szerkezeti középpontja, a Ferenciek tere és a Március 15. tér. A terveket a Főmterv, a Város-Teampannon, a Közlekedés Fővárosi Tervező Iroda és a Kima Stúdió konzorciuma készítette, a szakmai részleteket Koszorú Lajos, a projekt...
A Széll Kálmán tér rekonstrukciójára kiírt pályázaton a Koszorú Lajos, Csapó Balázs és Zöldi Péter építészek vezette csapat részletes vizsgálatokon alapuló koncepciójában jelentősen átalakította a tér tömegközlekedési rendszerét, koncentrált átszállóhelyeket...
Az Istvánmező rendezésére kiírt városépítészeti ötletpályázaton megvételben részesült Madzin Attila, Koszorú Lajos és munkatársainak terve, melyben a Papp László Sportaréna és a Puskás Ferenc Stadion közötti klasszicizáló dromosz szoborpark újraértelmezésével...
Jól halad a Budapest Szíve – Reprezentatív Kaputérség kiépítésének I. üteme az Astoria és a Deák tér között, amely Kovács Éva, Tóth Kinga, Koszorú Lajos, Fekete Albert vezető tervezők elképzelései nyomán valósul meg. Zöldi Péter írásában bemutatja a koncepció...